Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ear4 #179504:
Tak si tie okná mal zavrieť. ?
Linka 84, obchod 1957 zo zastávky Sustekova smer centrum. Znova raz všetky okná a vetráky otvorené. Tento týždeň to bolo už asi 5. krát, čo vo večerných hodinách boli pootvárané okná v autobuse mhd. Pri chladných večeroch týchto dni, nič príjemné. Bezohľadnosť, alebo čisto blbost?
Linka dopravcu Blaguss do Viedne sa objavila na cp.sk - s platnosťou od 10. 4. 2012. Novinkou je jej zachádzanie aj na Autobusovú stanicu Mlynské nivy pričom všetky ostatné zastávky zostanú zachované. http://portal.cp.sk/Data/L102819_120410_35352.pdf
Reply on: Pajo #179501:
..smerom do centra, iba z niektorych zastavok...
Adminom: (pardon ak to tu uz bolo) V cestovnych poriadkoch nefunguje preklad 3+5+7 poobede.
Reply on: Ike #179487:
Prazska sa zrejme robila za premavky, Brnianska bola isty cas uzavreta (1974-1975), ked sa robila (asi) horna cast prazskej v 1976, 44 jazdila cez Kramare. Kadial jazdili 105 a 106 zatial neviem...
Reply on: MatejBA #179497:
ako sa vraví "you don't say?" ?
Reply on: MatejBA #179497:
No tak pozri, na racianskej a ruzinovskej by stale bolo po jednej linke 😉
Reply on: 810zssk #179496:
Tak to mi je jasne, ze v pripade 1 linkoveho variantu by urcite spoje napr linky 4 zachadzali k NM ale ak by sa to nazvalo 14 tak uz by to 1 linkovy variant nebol 🙂
Reply on: MatejBA #179495:
Napriklad v pripade jednolinkoveho variantu by zrejme nieco taketo vzniklo... teda bola by na ZP napr. linka 4 Dubravka - ZP (to je priklad) a polovica spojov by koncila na ZST NM. No a je teraz otazka ci by tieto spoje boli sucastou linky 4, alebo napr. nova linka 14.
Reply on: Ike #179494:
Tak hej, pravda, vtedy bola ina doba a mohlo tam chodit viac ludi (berem to pohladom dnesnej optiky), ale neviem si predstavit, zeby toto dnes niekto obhajil na nasich elektrickovych tratiach.
MatejBA -

Čo je na tom zlé? na jednom úseku stačí interval n spojov za hodinu, na druhom je potrebný n*2 spojov za hodinu.
Reply on: kecho #179490:
thx 🙂
Reply on: MatejBA #179491:
Tak pozri, ber to ako jednu linku, z toho niektore spoje (oznacene ako L6) koncia na ZST NM. Nieco ako 92/192.

A hlavne vtedy bol iny dopyt.
Reply on: kecho #179490:
Zaviedla sa linka 6 (Železničná stanica Nové Mesto - Námestie Ľudovíta Štúra), linka 10 (Jurajov dvor - Námestie Ľudovíta Štúra)

Efektivita jak hovado ?
Reply on: kecho #179486:
Super, budem sa tesit, aj 1961 je fajn...

21.5. bola aka trat otvorena? 🙂
Reply on: luky133 #179481:
Alebo podiel poruchovosti vozidiel pri rovnakom mnozstve.
Reply on: TeBeCe #179485:
Inak ked sa robila Pražská-Brnianska, tak to bolo za plnej premávky? Alebo sla obchádzka cez Kramáre? Lebo je tam dosť stiesnený terén na etapové terénne úpravy.
Reply on: 810zssk #179482:
teraz som pred dokonmčením december 1989.
potom sú dve možnosti - uvažoval som o 1961 - existoval tram do Pe-SJK 😉
alternatívne, keď sa mi podarí zohnať/presvedčiť zdroje o ďalších údajoch, tak postupne pokračovat v 1990s... všetko je o voľnom čase 🙂

Re #179483 AAA: podľa záznamov áno, dokonca preto som posúval termín z 21.5. (otvorenie tram trate) na 30.5., lebo 21. bolo kvôli uzávierke mosta snp ešte viac obchádzok 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.