Linka dopravcu Blaguss do Viedne sa objavila na cp.sk - s platnosťou od 10. 4. 2012. Novinkou je jej zachádzanie aj na Autobusovú stanicu Mlynské nivy pričom všetky ostatné zastávky zostanú zachované. http://portal.cp.sk/Data/L102819_120410_35352.pdf
Prazska sa zrejme robila za premavky, Brnianska bola isty cas uzavreta (1974-1975), ked sa robila (asi) horna cast prazskej v 1976, 44 jazdila cez Kramare. Kadial jazdili 105 a 106 zatial neviem...
Tak to mi je jasne, ze v pripade 1 linkoveho variantu by urcite spoje napr linky 4 zachadzali k NM ale ak by sa to nazvalo 14 tak uz by to 1 linkovy variant nebol
Napriklad v pripade jednolinkoveho variantu by zrejme nieco taketo vzniklo... teda bola by na ZP napr. linka 4 Dubravka - ZP (to je priklad) a polovica spojov by koncila na ZST NM. No a je teraz otazka ci by tieto spoje boli sucastou linky 4, alebo napr. nova linka 14.
Tak hej, pravda, vtedy bola ina doba a mohlo tam chodit viac ludi (berem to pohladom dnesnej optiky), ale neviem si predstavit, zeby toto dnes niekto obhajil na nasich elektrickovych tratiach.
Inak ked sa robila Pražská-Brnianska, tak to bolo za plnej premávky? Alebo sla obchádzka cez Kramáre? Lebo je tam dosť stiesnený terén na etapové terénne úpravy.
teraz som pred dokonmčením december 1989.
potom sú dve možnosti - uvažoval som o 1961 - existoval tram do Pe-SJK
alternatívne, keď sa mi podarí zohnať/presvedčiť zdroje o ďalších údajoch, tak postupne pokračovat v 1990s... všetko je o voľnom čase
Re #179483 AAA: podľa záznamov áno, dokonca preto som posúval termín z 21.5. (otvorenie tram trate) na 30.5., lebo 21. bolo kvôli uzávierke mosta snp ešte viac obchádzok
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk