Ja nenávidím Ja&Ty a Pentu aby si Bratislava/Slovensko nechalo rozkazovať týmito v.j.b.n.a.i tak to je des... ?
Sor je pre mňa a stále to budem hovoriť a raz som to tu vravel ale ma tu ukrižovali obyčajný koč...
Keď som videl na fotkách ich závod a v tom zábere zachytený koč na seno tak hneď som si povedal,že koč oplechovali,dali mu kolesá a volajú to autobus ?
Ja si tu osobne viem predstaviť MAN,Solaris a Mercedes ale to by musela byť zmluva postavená tak ako má aj na servis a konečne aj na niekoľko rokov od daného výrobcu...
Od zdroja viem,že Mercedes by aj opravil dané vozy ale že DPB im nezaplatilo,tak nám pekne vŕzgajú...
Ruky a nohy by som dolámal tým čo počarbali 4909 a 4914 to je naša vizitka,vidíme a nič nepovieme ?
táto trasa aspoň smer Petržalka sa beží už pekných pár rokov (smer mesto sa zmenila zo starého mosta na apollo) a vždy je prestupný uzol Zochova. Akurát pri ľavej odbočke z nábrežia na staromestskú sa križuje trasa maratonu, ale tam to riadi policajt.
Jedine čo ma napadlo by bolo napr. Dúbravka - Karlova Ves - Zochova bohužiaľ podľa mapy sa beží aj pod Nový mostom tak ani to neprichádza do úvahy potom jedine Dúbravka - Karlova Ves - trasa ako 32 a na Patrónke po Brnianskej - Pražskej a Štefanikovej...
len to je problem MC ako aj magistratu, ze mal magistrat uzavriet zmluvu s developerom a to sa zamerne nerobi. zo zmluvneho zavazku sa vykrutit neda. vid problem retro, vs. mulinu v prievoze. mulino v prievoze ma zmluvne zavazky ..
riesitelne to je, len by nemohli sediet uplatne krysy na magoriate a na stavebnych uradoch ..
Nebudem sa hadat, nevidim do toho, bol som v tom, ze magistrat takuto podmienku dat moze. Ak nemoze tak treba zmenit legislativu a posunut sa blizsie k civilizovanemu svetu.
Nemá holt smolu, lebo on to dá na súd že akým právom si to mesto nárokuje keď to je evidentne investícia navyše a ani s nim priamo nesúvisiaca (iba žeby sa dohodla nejaká priama linka tbus Trnávka - Jelačička čo by sa vyargumentovnalo že doprava z východnej časti mesta pred centrál, ale takú linku by si oni už neplatili, lebo by argumentovali tou stopou).
A odhliadnuc od toho, v minulosti bola už séria stavieb, kde dal magistrát nejaké podmienky, ale keďže stavebný úrad je na mestskej časti ten vydal stavebné povolenie bez tých podmienok magistrátu (hoci magistrát je dotknutý orgán a vydáva záväzné stanovisko). To to nebolo raz, bolo to u viacerých mestských častí a boli to investície menej finančne náročné ako stavba tbus trate. Ale mesto sa nikdy súdiť s mestskými časťami za to nešlo, vieš si domyslieť prečo.
luky133