As they wish. Ja tam v 99% pripadov idem cestnou dopravou. 209+83, alebo 201+34 je ovela rychlejsia moznost ako 9+4/5. Aspon tak to vacsinou konstatuje vyhladavac.
Inak s presnostou na 34 a 83 nemavam zasadny problem.
Ty sa možno čuduješ, lebo tam nebývaš. Všetci moji príbuzní a známi, ktorí bývajú v Dúbravke v množstve väčšom než malom, jazdia, pokiaľ používajú MHD, električkou. Tá totiž i napriek svojej pomalosti aspoň jazdí pravidelne a nie podľa toho, ako sa práve tvoria kolóny.
Pravda je taka, ze sa Dubravcanom cudujem ze vobec tie elektricky pouzivaju a nejdu busom.. ale k veci: myslim si ze tunel je prioritnejsi. Treba si uvedomit, ze ked nie je tunel a nieco sa pokasle na nabrezi tak o elektricky pride aj Karlovka. A Dubravcanom bude trat na nic. Ta siet je prilis zranitelna.
Asi niekto zle previedol e-mailové adresy z Linuxu na Exchange Server ?
Už som skúsil napísať na web@dpb.sk (fakt neviem kam im dať vedieť) tak som zvedavý či to spravia. ?
Ano, treba, ale nie za kazdu cenu! Hovorim o prioritach - co budu mat Dubravcania z tunela, ak sa u nich zavrie trat, ktora je v havarijnom stave? Okrem toho sa jedna aj o bezpecnost, prasklina moze objavit aj na inom mieste. Osobne sa budem ceste tunelom radsej vyhybat, nerad by som tam zostal zasypany...
Obidve dlhodobé odstávky tunela ukázali, že bratislavská MHD sa bez neho dokáže zaobísť. Každopádne je na mieste otázka, či tie obrovské náklady na jeho (minulú, súčasnú a možno aj budúcu) rekonštrukciu stáli za to, že sa dvom linkám skrátil interval o niekoľko minút. Možno sa mal tunel jednoducho zavrieť a peniaze použiť napr. na opravu trate v Dúbravke. Veď aj tak šla veľká časť nákladov nie na dopravu, ale na výmenu vodovodného potrubia pre BVS a na drahé kamerové systémy, ktoré teraz sledujú asi tak netopiere.
Ja vask v centre com si vsimol, vacsiu pravidelnost v doprave. Chodim pesi a teraz poprimne jezaida neustale v rozostupoch nejake elektricky. Predtym som na Kamennom stretol vsetky a kym som presiel na Americke nesla v danom smere ziadna.
S499.1023