http://bratislava.sme.sk/c/6306819/chodniky-na-sturovej-ulici-chcu-znizit-na-uroven-cesty.html
"Kvôli zdynamizovaniu električkovej dopravy Schlosser uvažuje aj nad vypnutím svetelných križovatiek na Jesenského ulici a Kamennom námestí."
zrejme možno považovať za úspech, že sa o tom aspoň začína uvažovať, keďže doteraz sú na Kamennom super-hyper potrebné semafory, ktoré akurát tak všetkých (chodci+tramy) brzdia... som však zvedavý, či nenarazí na primárny odpor priamo na magistráte a potom na ešte väčší medzi greenhornmi...
V Budapešti na to majú také šikovné semafóriky so šípkami, z ktorej koľaje pôjde vozidlo ako prvé ? . Inak ale je samozrejme usporiadanie otočiek s protismernými koľajami už dávno zavrhnuté a nemoderné. Konkrétne v Gaštaňáku je to obzvlášť zvrhlé riešenie, nútiace substrát prebiehať medzi zastávkami, keďže z rôznych nástupíšť odchádzajú linky na rovnaký smer.
Ahojte,cestoval pls niekto autobusom c. 83 dna 19.3.2012 vecer v smere z Dubravky do "Vozovna Petrzalka" a bol svedkom incidentu medzi vodicom a cestujucim na zastavke "Dubova" v case o 22.52, ktory nasledne pokracoval invektivami vodica aj na zastavke "SAV"???Dakujem.
Inak napadlo ma, že by nebolo od veci, keby sa linka X13 buď predĺžila zo Šafka na Kamenné námestie (točila by sa cez Rajskú a Dunajskú ako L104, alebo keby chodila okružnou trasou Hlavná stanica - Kollárovo námestie - Ul. 29. augusta - Špitálska - Štúrova - Pribinova - Ul. 29. augusta - Kollárovo námestie - Hlavná stanica?
Ja by som skôr zriadil zastávku "Krasovského" pre L95 niekde tam pri Sade J.K. Načo nám je pri dnešnej finančnej situácii L82? Alebo pokiaľ je tak veľmo potrebná pre Divadlo Aréna (čo ako-tak chápem), tak nech idú dva spoje L82 pred 19.00 hod. (povedzme 18.30 a 18.45 spod Nového mosta) a jeden po skončení predstavenia - a hotovo. Načo premáva celý deň????
Je to trochu šoto návrh, ale napadlo ma presmerovať linku 82 do novej trasy nasledovne: Nový most – Aupark – Muchovo nám. (medzi Auparkom a Muchovým nám. by išla ako N80) – Farského – Krasovského – Sad J. Kráľa – Krasovského – Nový most. Časovo by to bolo asi o 5 min dlhšie ako teraz. Výhodou by bolo to, že linku by využilo viac ľudí a obyvatelia Muchovho nám. by sa prestali sťažovať, že im tam nič nechodí.
Ak je teda problém, že sa to dá prehodiť z 3 na 8 a opačne až na konečnej zastávke, nedalo by sa urobiť také niečo, že by vozidlo zastavilo na začiatku zastávky, kde by bolo akože výstupište prvej linky a potom by to potiahlo k označníku, kde by bolo akože nástupište druhej linky? Mám pocit, že tak to funguje pri prejazdoch z 209 na 211, že pri NOÚ stoja aj na výstupišti aj na nástupišti. Pri električkách by to ale v praxi asi vyzeralo dosť čudne a možno by to ľudí nakoniec ešte viac miatlo.
Aby som potesil 810zssk, tak dnes som stihol dojazdovu 6 na ZST Vinohrady, ludia cumeli, ze co to je..radsej nenastupovali, resp. ked videli , ze ide len po stanicu tak to vzdali..vysledkom bolo, ze som konecne sedel, ako aj vsetci v eline ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TomJ