Je to tvoj názor, zaujímavé ale, že v iných mestách ho s tebou nezdieľajú a je to presne naopak. Len pre ilustráciu:
Brno: 25 Kč vs. 550 Kč (0,97€ vs. 21,44€), PCL je 22 násobkom
Praha 32 Kč vs. 550 Kč (1,25€ vs. 21,11€), PCL je 17,18 násobkom
Viedeň (dnes): 1,80 € vs. 49,50€, PCL je 27,5 násobok
Viedeň (od mája): 2€ vs. 45€, PCL bude 22,5 násobok
Bratislava (dnes): 0,90€ vs. 25€, PCL je 27,7 násobok
Bratislava (2012) 0,90€ vs. 26€*, PCL je 28,8 násobok
Áno, ľudia si často spočítajú, že aj pôjdu už traja autom, vyjde ich to lacnejšie... ale pri PRAVIDELNOM cestovaní. Ešte som nepočul, že by si jednorazovú cestu dohadoval sused so susedom, že kto berie auto a kto platí
Náhodný to skor riskne a bude číhat na revizora. Dalsie zvysovanie jednorazovych listkov by uz bolo podla mna nepripustne. Odhliadnuc od inych faktorov osobneho vozidla ( ako je platenie PZP, technicka, emisna) , ludia si casto spocitaju ze ak pojdu uz traja autom , vide ich to lacnejsie ako by isli jednorazovo s MHD. No 99% ludi pocita len palivo.
Zatial co ak zvysis cenu PCL z 25 na 27 , myslim ze o dramaticky ubytok cestujucich neprides, lebo je to stale vyhodnejsie ako dennodenne cestovat autom do roboty.
Trosku optimizmu dam na vecer.
Ak sa podari DPB zvysenim PCL znizit stratu resp dosiahnut vyrovnany rozpocet, nebude sa musiet kazdorocne brat z rozpoctu DPB na uhradu minulorocnych strat a bude viac penazi mozno na ine.
Podla mna je hlavne , ze nejdu hore ceny jednorazovych listkov.
Mozno ma tu ukamenujete, ale mozno by sa mohli zrusit aj zlavnene jednorazove listky (35 a 45 centove) ako v Prahe.
Samozrejme tí nadávajú najviac, ktorí raz za x rokov ide MHD-čkou.
Dnes sme sa napr. nezmestili do Ikarusu na Hl.st., tak ma ako posledného a jednu slečnu ako-tak privreli, buchli tie dvere. Zostal som vonku, dvere sa zatvorili a vodič mi potom opať otvoril. Veľakrát po príchode vlakov vodiči čakajú na dobiehajúcich, popritom už meškajú 2 min. (L93: 4 min int.) Preto priam nenávidím, ked niekto nadáva hlavne na vodičov a s vodičmi stotožnujú kvalitu a chod MHD. ?
To zdraženie električeniek nechápem... ?
Ta uroven MHD sa podla mna dost dramatizuje, aj v tom clanku. Problemy su navyse podla mna uplne inde ako sa tam uvadza. Co je najzasadnejsie su socky vo vozidlach, pristup personalu k zakaznikom a stav elektrickovych trati. Vozidla podla mna nie su az taka katastrofa ako sa naznacuje...
Len pre zaujimavost, jeden znamy, velky IADista ma dnes rano oslovil s otazkou ako sa MHD dostane do prace (kedze kvoli pocasiu nechcel soferovat). Tak som mu poradil a neskor mi napisal, ze bol az prekvapeny ake v pohode to bolo a ze je rad ze sa rozhodol ako sa rozhodol...
OT: To mas tak, bud budes volit Cervenu alebo nikoho. Pravica ma milion stran a aj tak sa skoro na nicom dohodli - vid tento uzasny zabity 1,5 rok . To uz potom fakt volit radsej z recesie - berte s rezervou poslednu vetu dakujem.
Pán je Ficovolič? Myslím, že plat Belfiho so šetrením v DPB má veľmi, ale naozaj veľmi marginálnu súvislosť.
Zdá sa, že Belfi stúpil na otlak tým, čo mali z DPB dojnú kravu, tak potrebujú riešiť jeho plat. Zaujímavé, že záhradkárove malé domov ani kádéhákov dom a plyn neboli tak vzrušujúce, hoci sa jednalo o niekoľkorádovo iné čiastky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar