v Budapesti su vsetky zastavky na znamenie (akurat tam pri nastupe netreba zamavat, iba pri vystupe stlacit prislusne tlacidlo) a dlhe roky to funguje bez problemov.
Navyše, keď už bola reč o ŽOS, boli Bdteer na testovaní v Rakúsku na trati Marchegg - Viedeň a Rakúšania si dostupnosť elektrických zástrčiek, stolíkov a košov v salóne vozidla pochvaľovali a citili sa tam lepšie, ako v typických Shuttloch. Dokonca Bdteer má aj klimatizáciu na rozdiel od Shuttla.
Ty si uplny jajo a pajo? Si myslíš, že to len tak vyrábajú? Súťaž bola pred viac ako dvomi rokmi. Prihlásili sa len ŽOS Vrútky.
A onedlho bude ďalšia súťaž na Ďalších 33 trojdielnych motorových jednotiek. Tak choď orodovať do Siemensu, nech sa prihlásia s Desirom ML.
Obidva projekty šli z eurofondov.
tak som zvedavý, či by nás vyšlo drahšie 3-dielne Desiro alebo táto naša hračka. Keď beriem do úvahy, že naše ŽOSky nevedia ani normálne fungujúce vozne dodať, aj tak iba opravujú a renovujú staré šunky a ZSSK s nimi má iba problémy.
dvojdielne, naftové... načo by boli elektrické na trate ako 126,128 či 181? chcel by som vidieť, že či aj 3 dielne Desiro stojí toľko čo 861, t.j. 4,4mil €.
Tak sa to upraví že znamenie= stačí ak vlčák stlačí dopyt... tak ako to je dnes v kĺb sorke, či 15TrM, kde sú odlišné tlačidlá pre dopyt a znamenie, ale cca 90%vodičov zastaví na zastávke na znamenie, aj ak vlčák stlačil IBA tlačidlo dopytu...
Ja s tym problem nemam. Vacsina vlcakov hej, lebo je jednak debilne umiestnene, druhak vacsina si vobec nevsimne ze tam je a budu si mysliet ze staci dopyt
súťaž ešte nie je, ja hovorím o tom, že ak kúpi ZSSK 10ks tých drahých trapošín, tak si potom môže sťažovať na lampárni, že nemajú peniaze a nie redukovať spoje! ? peniaze na pejčoviny sa nájdu vždy a hlavne na Slovensku! Neviem ani ja prečo sa spojil so ŽOS, no možno vie, že takto môže predať to isté za väčší peniaz doplnené o mizerné prevedenie našej ŽOSky, ktorá zhrábne peniaz za výrobu niečoho na úrovni druhej polovice 80. rokov 20. stor ?
úplná náhrada to nebude samozrejme, ale iba čiastočná, časť ľudí by určite použilo veľmi ochotne L78 namiesto L66 na dopravu k Eurovee, navyše má L78 aj lepší interval.
Ten náš zázrak čo predstavila ŽOS Vrútky, rada 861 stojí 4,4mil €! Na to by som sa im vysral z vysoka! Za 2,7 mil. € kúpili Bulharské železnice jedno Desiro! Toto je non-sens možný iba u nás. Berme v úvahu, že náš sprostý dopravca ZSSK im dá zarobiť a objedná 10ks tak to máme v čudu 44 mil. €, za ktorých by sme nakúpili 16ks Siemensov Desiro pre regionálne trate ako náhradu za 810,811,812 a nemuseli by sme sa hrať na modernú železnicu s 813.
S499.1023