Tomas: aj ked tam postavis klbove Citaro, alebo hocijaku slovensku B961 tak chudak Ikarus nema sancu.
Navyse, vzdy je na vyber motor aj prevodovka.
Zazil som sportovu jazdu 1216, takze neverim ze existuje trhac asfaltu ktory by umoznil skratit jazdnu dobu 21.
Navyse, vzdy je na vyber motor aj prevodovka.
Zazil som sportovu jazdu 1216, takze neverim ze existuje trhac asfaltu ktory by umoznil skratit jazdnu dobu 21.
Niekdajsie CSA ("domace" letisko v Bratislave) za mojej ery disponovali vysluzilymi turbovrtulovymi ILmi 18 a uz pomaly dosluhujucimi Tupolevmi 134A, ktore "posilnili" moderne Iljusiny 62 a 62M. Relativne najmodernejsimi kuskami boli Tupolevy 154, zakupene okolo roku 1989-90 a neskor 154M, ktore maju Slovenske aerolinie myslim este asi 3. Este nesmiem zabudnut na L410 a 610-male turbovrtulove.
Ale vsak nech sa chvalia, ja im to neberiem. A to video o kataforeze kde sa prezentovali sa mi veeelmi pacilo. Akoze je to pekne, ale nikto ma nepresvedci o tom, ze B 961 je konstrukcne dobry autobus, keby mal o nieco inu vlecku tak sa pustim do debaty, ale to co ma.... ts ts ts.
Z
Video o kataforeze-cely proces vyzera jednoducho a ucelne. Bude to asi ten system,ktory spominal myslim Spectre-je to v skratke nieco ako chemicko-fyzikalne osetrenie tela karosenie na baze elektrolytickeho nanesenia ochrannej vrstvy castic zabranujucej prieniku vplyvov vyvolavajucich koroziu dovnutra materialu. Fuj, to bolo zloziteeee-a to je iba moja nesmela domnienka po zhliadnuti videa