Pozrel som si tie videa a dost ma to pobavilo.
Ale treba im jednu vec uznat: Na rozdiel od SVK vyrobcov nieco robia.
Ale aj sa chvalia tim co vyrabaju.
Ale vsak nech sa chvalia, ja im to neberiem. A to video o kataforeze kde sa prezentovali sa mi veeelmi pacilo. Akoze je to pekne, ale nikto ma nepresvedci o tom, ze B 961 je konstrukcne dobry autobus, keby mal o nieco inu vlecku tak sa pustim do debaty, ale to co ma.... ts ts ts.




J
Ja viem, že máte dobrý vozový park, ale nesnaž sa prosím zavádzať. Tu na fóre je ten problém pri zavádzaní, že tvoje príspevky sa dajú hneď prečítať.
Ale inak pri diskusii naživo je aj zavádzanie dobrá zbraň. Neni to nijak nefér, len treba vyberať kde ho použiješ a kde nie.
No a stými 11 vozami si ma zle pochopil. Ja som to myslel tak, že by som radšej vyradil 69vozov namiesto 80, kedže som kúpil o jedenásť nových vozov menej. Tam je ten rozdiel 11 vozov. Ale kedže si mi vysvtelil prečo museli kúpiť B951 tak berem.
Ináč nevieš s akou stratou skončili CSA za minulý rok? Dik
Tomáš: No keď chcem k danej téme napísať všetko čo viem a vniesť aj trochu optimizmu
Napíšem ďalší veľký plus prečo kupovať NPA vozy vo väčšom počte. V BA žije 12% občanou s telesným postihnutím. To je 60.000 ľudí, ktorý platia dane a patria do tohto mesta. A ich by sme nemali diskriminovať. A každý kto by tak chcel robiť je hulvát najväčšieho zrna a zrejme by si mal navlastnej koži skúsiť čo je to byť o barlách či na vozíku. Samozrejme nikomu to neprajem, ale možno by nezaškodilo zohnať si vozík na týždeň a pohybovať sa po meste a voziť len VP busmi. (Do tých 60.000 nerátal ľudí s kočíkmi)
Spectre: No podľa koncepcie do roku 2007. No tento rok je istá 1 21tr. Potom na tie 4 roky ešte 90.