Karosa je normalna moderna firma, co sa snazi predat nielen vyrobky, ale aj seba a svoje snazenie. Darmo bude chrlit prototypy ked dopadnu ako RTO-K, SB9, SM16,5, ci 831.
Ale mam otazku k zvratenostiam, ktorymi sa len tak hemzi.
Ako je zvrateny vlek? Cim sa to prejavuje a ako sa lisi od TAM, ci 15Tr?
Tiez mi nie je jasna kontinuita ramu od RTO. SM je jasna, ale ramovy podvozok Skody 706? Preco potom vzbudili pozornost uvahy nad ramovou verziou SD?
btw: jeden vrak SD stoji pri druzstve vo Vydranoch, DS. Je vybrakovany, ale kasna je na prvy pohlad lepsia ako ma 3350.
Ale mam otazku k zvratenostiam, ktorymi sa len tak hemzi.
Ako je zvrateny vlek? Cim sa to prejavuje a ako sa lisi od TAM, ci 15Tr?
Tiez mi nie je jasna kontinuita ramu od RTO. SM je jasna, ale ramovy podvozok Skody 706? Preco potom vzbudili pozornost uvahy nad ramovou verziou SD?
btw: jeden vrak SD stoji pri druzstve vo Vydranoch, DS. Je vybrakovany, ale kasna je na prvy pohlad lepsia ako ma 3350.
Riko
no 114 MB o kataforeze nemusím stahovat, aby som nebol na 1. mieste
Ako som pred časom čítal tak samotné pozinkovanie kasne nestojí u osobného auta veľa, nejakých 20 eur ale potom povrchová úprava pozinkovaného povrchu je problematickejšia, aby na nej držal samotný lak, v tom je problém.
kataforeza: http://www.karosa.cz/main.php?language=czech&show=look&show2=videos