podla mojich info je neoficialny rychlostny rekord elektricky v BA vyrazne vacsi ako spominanych 60.....
ubezpecujem Ta ze T3 70 vytiahne absolutne bez problemov len v dnesnom svete palubnych pocitacov by islo vodicovi o premie....
no hej ... inak tie vlaky ("vlakov") - viem mam tam chybu, len pridavat dalsi prispevok pre jeden preklep by asi nebolo najlepsie riesenie - chyba tu moznost upravovat prispevky ...
Určite. A predpokladám, že 50 rokov po postavení Dómu sv. Martina by tiež za jeho zbúranie boli prakticky všetci, keby na jeho mieste malo byť nejaké užitočné zariadenie, porovnateľné s RiverParkom.
Je vcelku zrejmé, aký pohľad verejnosti sa dá očakávať po rokoch, kedy mesto neinvestovalo do objektu a je v stave v akom je.
A na základe čoho sa má verejnosť rozhodovať ? Rozhodnúť sa na základe toho, ako vyzerá objekt teraz a ako náhradu špecifikoval developer môže len idiot. Keby sme videli podrobný návrh toho priestoru, čo developer ohlásil že postaví a mesto ho prenajme, resp. ak by mesto predstavilo víziu možného rozvoja súčasnej stavby - tak by bolo možno z čoho vyberať na rozhodovanie.
"Na obtiaz rozvoju mesta" - samozrejme ze je to subjektivne, nech rozhodne verejnost.. ja som celkom zvedavy ako by dopadla nemanipulovana verejna diskusia o PKO.
Ale vsak sa tu raz o tom pisalo - ze keby boli modernejsie vyhybky a nizsie riziko pre vodicov (pri elektrickach nesu riziko na vyhybkach vodici, pri vlakov nie), tak by to slo aj rychlejsie - ci som vtedy pochopil zle tu diskusiu? (bolo to mozno rok dozadu?)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter6607