Martin> Co sa tyka toho ventilatora, tak u nas vybuchuje uplne vsetko, bez ohladu na typ vozidla
Inak s tym, ze v principe "Karosa je taka akciovka pre chudobnych, ktori si nemozu dovolit NP" suhlasim.
SI> U nas jazdili 280ky, inde to bolo mozno inak. Inac dlzka vyvoja rady 400 svedci o tom, ze ide o prepracovanu konstrukciu, nie o upraveny ram z RTOcky, ako pri Karose

SI> U nas jazdili 280ky, inde to bolo mozno inak. Inac dlzka vyvoja rady 400 svedci o tom, ze ide o prepracovanu konstrukciu, nie o upraveny ram z RTOcky, ako pri Karose



si
"Inac dlzka vyvoja rady 400 svedci o tom, ze ide o prepracovanu konstrukciu, nie o upraveny ram z RTOcky, ako pri Karose" >> no neviem, ja si skor myslim ze dlhsi vyvoj potom prekonal ten ram na karose, pretoze predtym sa testoval na RTOckach, potom ho iba upravili (predpokladam ze odstranili neake chyby); z logickeho hladiska je pravdepodobnejsie ze zbrusu novy vyrobok ma daleko viacej vad, ktore sa prejavia az pocas masoveho nasadenia ako ten, ktory uz na trhu bol a iba ho zmodifikuju; takze s takymito argumentami sa tu velmi nesnaz...
PS: v dnesnych dobach uz aj ik4x5 vyzeraju dost biedne, mnohe vydavaju divne zvuky a pod...