Reply on: m@rtin #16581:
Ja sa mením??? No keď to hovoríš Ty... No dúfam, že aspoň k lepšiemu... 
Ad Karosa vs. BA: Ja už nemám veľmi chuť nikoho presviedčať, nie som platený agent Karosy. Osobne ma len vie "podvihnúť zo stoličky" spústa výčitiek na vozidlá, ktoré boli vyrábané pred pätnástimi rokmi a jazdia bez adekvátnej údržby, ďalej automatické prenášanie týchto chýb na vozidlá nových typov od tohto výroku, a to - a čo ma najviac zaráža - bez toho, aby dotyčný kritik čo i len raz v danom autobuse sedel.
Domnievam sa, že Karosa svoje meno nesmierne zhadzuje tým, že kompletuje francúzske Agory. Tieto vozidlá sú pre naše podmienky MHD celkom nevhodné a s tým súvisiace nedostatky sa potom valia v podobe výčitiek a nedôvery ku Karose, ktorá nemá so základnou konštrukciou týchto vozidiel (CityBusov) nič. Vlastná produkcia podniku (rad 950) slúži k plnej spokojnosti dopravcom i cestujúcim v mnohých mestách u nás i v zahraničí - sú to výrobky, kde sa skrížila pohodlnosť, atraktívnosť a moderné vybavenie pre cestujúceho s vhodnosťou do náročných terénov, lepšou odolnosťou ako i prijateľnejšou cenou, čo zas poteší dopravcu.
Týmto som vyjadril svoj názor, a myslím, že k tomu viac nemám, čo dodať.
J
Bohužial Ikarus vstúpil do Irisbusu a to ho položilo definitívne.
No a ešte k Citaru. To nitrianske chodí na opravy do Bratislavy, takže aj tie naše by nemuseli so závadami do BRD (SRN).
Ja som na dovolenke od 21. do 25. júla, července. S českými názvami mesiacov nemám problém od vtedy čo mi na ich názvy podala moja teta z Pardubíc skvelé vysvetlenie.
No a ešte by som sa vrátil k tvojmu skritizovaniu DPB a k ich nereprezentatívnym označníkom. To, že nie sú ako v Prahe neznamená, že sú zlé. Pozri sa na Viedeň (tu na imhd v sekcii ďalšie mestá) a všimni si ich označníky. Nič nehovoriaca tabula s názvom Haltstele bez piktogramu busu či eliny. A skritizuje to niekto, nie lebo je to Viedeň.
ufo: Neviem či sú foto. Ono ja som tak počul, že to bolo od rakúskych železníc. Turbo by ti povedal viac, alebo Rafaj. Skús mail rafaj@dpb.sk. A ak bude funkčná tá naša, tak neviem prečo by sa malo niečo také opakovať. No a dúfam, že niečo podobné sa udeje aj s podbíjačkou. Kto sa pridá k oživeniu a opravám?
si: No Karosa je šrot, v ktorom je teplo aj keď má tmavé sklá. Čo sa vetrákov týka, vodiči ich nepúšťajú, lebo ich z toho bolí hlava. Ja by som si v robote tiež nepúšťal niečo z čoho by ma bolela hlava. Nie všetky I435 kúria, To číslo 95% je reálny v opačnom garde. Čiže 95% I435 v lete nekúri.
No a Vietnamské okná
No a drvivá väčšina cestujúcich je radšej keď im príde I4x5, ako nejaká Karosa.
Andy: To naozaj mohol byť problém vodiča. A myslím si, že aj bol.