Reply on: Spectre #16590:
To som netušil, že Ikarus 4xx sa zrodil na papieri už pred dvadsiatimi rokmi.K tomu, že z akého plagátiku som to opísal... Opísal som prax z terénu. Žijem v meste a študujem v meste, kde kedykoľvek môžem nasadnúť do Karosy B731, B732, C734, B741, C744, B941, B941E, B961, B932, B932E alebo B952. Týmito vozidlami sa vozím, rozprávam sa s ich vodičmi, mám kontakty na pracovníkov DP...
Čestne sa priznávam, že nie som technik, Spectre. Teda ma na týchto veciach môžeš nachytať, skrátka nie som v tom "doma". A preto sa ani neviem odborne vyjadriť k tomu, či konštrukcia Karosy je zvrátená. Teda, vyjadriť sa môžem asi v tom zmysle, že akokoľvek zvrátená by bola, funguje a tieto vozidlá sú takmer bezproblémové.
Takze ekvivalent ku 7xx.
Vladimír
Ad Karosa vs. BA: Ja už nemám veľmi chuť nikoho presviedčať, nie som platený agent Karosy. Osobne ma len vie "podvihnúť zo stoličky" spústa výčitiek na vozidlá, ktoré boli vyrábané pred pätnástimi rokmi a jazdia bez adekvátnej údržby, ďalej automatické prenášanie týchto chýb na vozidlá nových typov od tohto výroku, a to - a čo ma najviac zaráža - bez toho, aby dotyčný kritik čo i len raz v danom autobuse sedel.
Domnievam sa, že Karosa svoje meno nesmierne zhadzuje tým, že kompletuje francúzske Agory. Tieto vozidlá sú pre naše podmienky MHD celkom nevhodné a s tým súvisiace nedostatky sa potom valia v podobe výčitiek a nedôvery ku Karose, ktorá nemá so základnou konštrukciou týchto vozidiel (CityBusov) nič. Vlastná produkcia podniku (rad 950) slúži k plnej spokojnosti dopravcom i cestujúcim v mnohých mestách u nás i v zahraničí - sú to výrobky, kde sa skrížila pohodlnosť, atraktívnosť a moderné vybavenie pre cestujúceho s vhodnosťou do náročných terénov, lepšou odolnosťou ako i prijateľnejšou cenou, čo zas poteší dopravcu.
Týmto som vyjadril svoj názor, a myslím, že k tomu viac nemám, čo dodať.