I know ?, 1110 je detto črep ako jeho rovesnici z 1.serie. Som rad,ze si ho zobrali !Jurajovci". Inak ani ja si neviem vybrat najlepsi voz. Dlhodobo sa drzala 1106, no od tej nehody je to vrak detto,ktory viac už nejazdi ako jazdi. Mozno najlepsie co sa tyka jazdy je jazda v 1109 a 1107 - tie nejmenej hádžu
Na Trnavke ostali uz iba 1101-1109; 1110 dostala elitne cislo 2121 ?
Netrufam si odhadnut, ktory z Tedomov, ktore ostali na Trnavke, je ten najlepsi. ?
Košické Tedomy majú o jeden rad sedadiel menej pri kočíkoch, no to riešenie je sice praktickejšie, no chýba tam tá jedna stena zo sklopných sedadiel, čím stojaci ľudia môžu dobre postúpat sediacom ludom na nohy (je to niečo na spôsob ako v klbových Karosách oproti 3.dveram) Okrem toho potom Košice majú vpredu ( medzi 1. a 2 .dvermi) 2 rady sedadiel 2+2, Ba ma 2+1
Podla mňa najideálnejsie by bolo keby sa motor Iveco montoval do karosérie Tedom - možno sice sci-fi , no aspoň by nemuseli behať karosérie LE NB12,18 po SR,CR a tedomácka motoricka cast + prislusenstvo išlo kade ľahsie detto. Ale dúfam v to, že Tedom vychytá tie muchy v motorickej časti a bude rovnako kvalitný ako Solaris.
trochu by mohol Tedom zväčšiť ten priestor na státie v interiéri. V kraťasoch by mohlo byť o jednu dvojicu sedačiek menej aby bolo viac miesta na státie a dal by som iba dve sklopné sedadlá v smere jazdy, nie 4. Ešte hluk od motora je v interiéri nemalý. O technických veciach okolo Tedomu nemám vedomosti, ale verím, že sa Tedom posunie vpred, zatiaľ čo SOR, ktorý je si už istý odoberateľskou základňou zaspal na vavrínoch. Asi si myslí, že donekonečna budú všetci naviazaní na nízku obstarávaciu cenu, o ktorej som presvedčený, že je aj tak nadhodnotená, lebo aby SOR vyrobil za rovnakú cenu väčší šerbel ako Solaris, tak to je podvrh! ?
Co som videl fotky klboveho Tedomu, tak vlecka je riesena praktickejsie ako libchavacka pomsta - je tam 2. priestor na kocik, no ulicka vo vlečke je rovnako na figu. Ulicka pri 2. naprave je tiez uzka nakolko su tam 4 rady sedadiel 2+2. Vpredu priestor pre kociky je myslim rovnaky ako v kratasoch - cize ziadna slava. Ked si ale porovname pocet sedadiel v NP casti v Tedome C18G a SOR LE NB 18 , tak Tedom ma jasne navrch , no len tie ich motory a celkova jazda v nich je bohuzial zla. ?
To je škoda, rád bych se podíval jak to tam s tramkou vypadalo a jak jede tramka po mostě do centra nebo z centra a jak to bylo napojený a tak. Škoda, že v tejdobě se moc nefotilo. škoda, že tam nezůstala. ?
Ale vsak klud, to bude iba cast vlaku. Kludne mozes ist mimo "bezpecnej zony" a zhasnut si tam (ak tam bude plesnive kupecko) - tak to budem robit napr. aj ja..
Aj tak si myslim, ze silnejsie ako to dnes je v Bdteeri to uz nejde
Preto radsej skoro rano, v noci, alebo vecer, cestujem v plesnivom kupecku, kde si mozem znizit / vypnut osvetlenie, nez nastupit a sediet s ospalymi ocami v super vynovenom velkopriestovom, standardy splnajucom, vozni osvetlenom "by modernizovana T3".
A cloveka uplne dozere, ked vlak vezie niekolko vagonov, iba v jednom z nich je nizka intenzita osvetlenia, nastupi don nejaka pani Irena a pozaduje ho rozsvietit na maximum. Sorry, ale tu tuzbu po nechutne silnom bielom svetle nikdy nepochopim. ?
Povedzme si to inak a pravdivo. Žijúci psychopat, pri ktorého mene si vždy kladiem otázku, načo sú dobré psychologické pracoviská, keď tento človek získal VP na cestné aj dráhové vozidlá?
frenky
Netrufam si odhadnut, ktory z Tedomov, ktore ostali na Trnavke, je ten najlepsi. ?