Reply on: S499.1023 #164999:
A ked ma stat OBB aj OBB Infrastruktur (ci ako sa to vola) tak nebude OBBI uprednostnovat OBB? Je tam nejaky rozdiel oproti tomu keby to bolo cele OBB? To kde sme, v Banskej Bystrici kde firma bojuje so svojim majitelom/sesterskou firmou?Sudy neriesim, ja viem, ze EU to vyzaduje. Ja bojujem proti tomu ze to ma zmysel.
Vladimír
Podľa mňa je v ZÁUJME ZSSK, aby cestujúci na dlhé trate jazdili v IC a neobsadzovali miesto v R, ktoré majú iné funkcie.
Súčasný stav mi pripadá asi rovnako nelogický, ako keby na bratislavskú L63 do Lamača bolo treba električenku s expresným príplatkom a na L30 by jazdili kinderSory plné šetrivých občanov.
Re #164989 810zssk: Nedá sa ísť samozrejme do extrému, ale v zásade radšej frekvencia ako voz. A na tom práve horí naša železnica - je to síce všetko pekné (teraz to myslím vážne, v nových a reko vozňoch sa mi ozaj cestuje príjemne) ale človek si všetko musí plánovať vopred ako plavbu luxusným parníkom. Ja ako cestujúci by som sa v prvom rade chcel dožiť toho, že budem môcť chodiť vlakom naslepo - systémom, že prídem na stanicu a najneskôr do hodiny niečo pôjde.