Reply on: 810zssk #164985:
Ja tiež nemám problém s tým, aby sa na IC dal za urč. podmienok zakúpiť lístok BA - KE v cene napr. 10€, keď klasická cena je cca 18€. Avšak cestujúci musí mať istotu, že keď si zaplatí oných 18€ za plný lístok, tak sa môže zviezť čím chce a kedy chce - o tom je železnica a musí zostať, ak chce prežiť
Ono treba jednoducho zobrat do uvahy ze podrobnejsi yield management sa u aeroliniek osvedcil a nevidim dovod aby sa to neopakovalo na zeleznici.
barack40
Mne išlo o to, že IC je v prvom rade diaľkový vlak, teda frekvencia typu Humenné - Trenčín by sa v žiadnom prípade nemala voziť v Rýchliku (to je medziregionálny vlak), ale práve v IC...
IC by podľa mňa nemal byť žiaden príplatkový nadvlak, ale jednoducho vlak na dlhé vzdialenosti, pričom miestenka má slúžiť čisto len tomu, aby sa nestálo na chodbičkách, predsalen v diaľkovej doprave to je už nežiadúce... Že tam budú cestovať aj ľudia na trase Michalovce - Humenné sa odstrániť nedá, ale zasa tá frekvencia tam až taká veľká neni, že by sa nepomestili ľudia do povedzme 5*Bmpeer + Beer + BDghmeer + WRRmeer + Ampeer