Klimatizácia ide domontovať všade, ale pravdepodobne nie už ten typ aký je tam teraz... Domontovať by tam určite šiel taký typ klimatizácie ako majú v Nitre na VanHooloch, alebo mi na Citare. Ale veď niekde vravel hovorca, že sa domontovať dá (čo boli určite len oblbovačky)... ?
Nevie niekto na aký účet mám poslať peniaze pre DPB aby domontoval aj do ostatných autobusov klimatizáciu keď je taká lacná? ? Rád zaplatím, kľudne aj 5,- €...
Ja tam tou 50kou chodim casto a privital by som to viac ako sucasny kolotoc cez Ruzinov (Kosicka - Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Kosicka) a aspon by to malo zmysel. Casovy rozdiel by bol pomerne maly.
Ak mám správne info, tak len za ostatných pár mesiacov DPB odobral 500 ks označovačov R&G.
Myslím, že víťaz súťaže nie je žiadnym tajomstvom. Doslova žasnem, že v krajine kde sa doteraz tradične súťažila iba najnižšia cena, sú zrazu v tendri také exaktné požiadavky ako rozmer displeja označovača, či šírka papierového JCL v milimetroch...
Podla mna ked je DPB 100% dcera objednavatela tak by to malo byt jedno. Samozrejme, prax je v absurdistane ina a DPB je schopny bojvoat s mestom...
Realne by som vytvoril nieco ako TfL - dceru mesta ktora by zamestnavala odbornikov a mala delegovane funkcie tykajuce sa dopravy v meste, ci uz IAD, alebo MHD. Od planovania po obsluhu liniek MHD.
A autorizacia na automate podpisom samozrejme nie je (na vacsine), proste ti to autorizuje. Aj tak je autorizacia podpisom hlupost, lebo to nikto nekontroluje (mimo Slovenska)... v USA sa mi viac krat stalo ze som swipol kartu, podpisal a predavacka kartu ani nedostala do ruky, nie ze by este skumala podpis. A funguje to uz roky
Bankovky to vydat tusim vie, aka je presne najvyssia bankovka, to netusim.
SORky maju mozno aj preto taku vysoku spotrebu, lebo su to take male stiháčky- zrychlenie je skoro ako T bus. Elektronikou nech to obmedzia a hned pojde spotreba dole. ?
TeBeCe