Reply on: MatejBA #163456:
nemuselo by to tak nutne byť, aj keď u súkromníka je menšia pravdepodobnosť, že si tak bude istý svojím monopolom a nebude vyhadzovať vlastné peniaze. ZSSK je napr. totálne upísané vo všetko ŽOSkám a platia im za totálne blbosti predražené peniaze, potom niesú peniaze na spoje. Zaujíma ma ale, že ako dlho im bude trvať kým prídu na to, ako zosúladiť autobusové a vlakové spoje. Ono zas nie všetky lokálky sú také, že by ich súkromník aj prevádzkoval. Také trate ako Čadca - Makov by fakt pustil len blb z rúk, lebo tam to ľudia hojne využívajú. Však keď ľudia počuli, že sa mali vlaky skracovať po Turzovsku skoro ich kleplo ? od KDhákov pobožných ktorým svätuškárske blbosti lietajú po rozume by si chcel veľa. Však rozhadzujú peniaze na nakupovanie obrazov a sôch svätých, krucifixy a pod. kraviny, ešte špeciálny vlak na blahorečenie, či čo to bude pre J.P. II., však 2,5 mesiaca gen.r. na ZSSK a ostatní KDHáci s tým všetkým obžierajú uši. Toto je tam problém č.1. tak si domysli čo tam asi je ? teraz menia štruktúru oddelení s tým, že "ak to nebude fungovať takto tak to po chvíli zmeníme" - sa pýtam : Toto je revitalizácia železníc, metódou pokus-omyl? Veď oni nevedia čo so sebou, natož aby vedeli čo so železnicami ?
Lepsi je fakt uz Avast 5 ci Microsoft AV (ktory sa zlepsuje)
no.ev.di.
Prv by bolo treba nájsť záujemcov o prevádzkovanie dopravy na daných tratiach a potom až rušiť dopravu v réžií ŽSR. Lebo to by bola podobná blbosť ako tu už navrhol jeden mimo obrazu, aby prestali trolejbusy na DD premávať dokým nebude trať na DD spojená so zvyškom siete, čiže to by tá trať pekne dlho visela bez trolejbusov, takisto ako by sa mohlo stať, žeby po zrušení spojov na lokálkach zostali prázdne trate. Apropo, na úseku Zvolen - Šahy by sa mohla konečne po čase obnoviť osobná doprava, aspoň tak to sľúbil víťazný kandidát na post šéfa VÚC BBSK. Možno aj tu by mohol do hry vstúpiť súkromný dopravca a zvážať aj Mn vlaky na tejto trati. Snáď sa tých 74km trate dočká pravidelnej osobnej dopravy po 8 rokoch.