Reply on: MiroBA #163364:
122ka bola špičková verzia 121ky s tým, že obsluhovala len sídlisko v DNV (išla len po Hriadky). S kolegom frenkym sme viackrát bombardovali DPB aj MiU DNV aby ju zaviedli znova (pretoze kvoli VW sme sa v DNV nevedeli vtrepat do busu). Vyhovarali sa, ze na Hriadkach uz na klbak nie je miesto, ale ze sa planuje dobudovat obratisko (asi na 3 miestach) a potom ju znovuzavedu... nestalo sa doteraz.
albert.BKV.zrt
103 - bola precislovana na L76
104 - nemala expr. charakter. nezastavovala iba na dnesnej Sokolskej. Premavala celodenne aj cez vikend, po presmerovani do Ovsista od 04/92 premavala len v spickach cez X.
106 - bez nahrady. Spolocne obratisko STAVING s L118
107, 108 - nahradili t-busy L220 resp. L218
111 - rozdelena na dve vetvy s L77 a L79
116 - L91,191 bez spojov k st.hr. Jarovce a Rusovce
120 - ked este jazdila k Lignoprojektu na Patronke ,premavala az do vecernych hodin. zaujimavostou bolo nezastavovanie na Rac.myte
122- je vlastne L21 ukoncena Na hriadkach, s dnesnou L25nema nic spolocne. Vznikla ako posila v spickach k L121. mimochodom posledne cervene cislo, nakolko L123 a 127 uz boli "cierno-zlte"aj ked mali expresny charakter