Reply on: m@rtin #163356:
pružnosť v odstraňovaní závad Ti verím, chlapci z Libcháv dojachajú v Tranzite a o dušu zvárajú aj v BA, vodiči sú relatívne spokojní, až na slabé odrušenie zadnej - cúvacej kamery na väčšine NB 18. Ale "VELMI nízká spotreba"??? A to si kde zobral??? Jedine ak ju porovnáš s MB Capacity, ktorý má priemerku okolo 60 litrov. Sor NB 18 aj pri ľahkej nohe nedosahuje priemernú spotrebu pod 48 litrov, čo je v porovnaní s I280, 283 - priemer 35 litrov, Karosou B741 42 litrov a I435 43 litrov - vzhľadom na moderný voz naozaj dosť. Ale vyčkajme, lebo NB18 a MBCC začínali v rovnakom čase a uvidíme v akom stave budú pri porovnaní o 5 a prípadne o 10 rokov. Verím, že nie v takom katastrofálnom ako 6-ročné Citelisové skrine na trolejbusoch Škoda 25Tr...
albert.BKV.zrt
103 - bola precislovana na L76
104 - nemala expr. charakter. nezastavovala iba na dnesnej Sokolskej. Premavala celodenne aj cez vikend, po presmerovani do Ovsista od 04/92 premavala len v spickach cez X.
106 - bez nahrady. Spolocne obratisko STAVING s L118
107, 108 - nahradili t-busy L220 resp. L218
111 - rozdelena na dve vetvy s L77 a L79
116 - L91,191 bez spojov k st.hr. Jarovce a Rusovce
120 - ked este jazdila k Lignoprojektu na Patronke ,premavala az do vecernych hodin. zaujimavostou bolo nezastavovanie na Rac.myte
122- je vlastne L21 ukoncena Na hriadkach, s dnesnou L25nema nic spolocne. Vznikla ako posila v spickach k L121. mimochodom posledne cervene cislo, nakolko L123 a 127 uz boli "cierno-zlte"aj ked mali expresny charakter