inteligentný byť nemusí, stačí sa pozrieť na realitu! Ono je to tak, že náš štát či už za komunistov alebo fašistov bol v takom stave, že doprave nestagnovala. Jak za prvého Slovenského štátu, tak aj po ňom boli okolo dopravy veľmi akční ľudia. Otcov kolega mal to šťastie, že sa mu kdesi po starých skriniach na Klemensovej, ktoré tam boli roky po chodbách podarilo nájsť dokumenty a projekty ešte na tzv. Gemerské spojky, keď sme prišli o juh Slovenska a ostali nám z tratí 174,165 a 166 iba také slíže. Sú tam podpisy všetkých tých vedúcich ľudí za 1. Slovenského štátu. To akou závratnou rýchlosťou konali vo veci spojenia tých tratí bolo neuveriteľné priam! Však dodnes stojí celý hotový tunel medzi Slavošovcami a Koprášom ako aj tunel pod Dielikom, medzi Tisovcom a Muráňom, ako aj už vyše 60-ročný Koprášsky viadukt. Jediné čo tomu všetkému chýbalo sú násyp a koľajnice. A to prosím stihli za krátky čas postaviť. Dnes, v dnešnom stave, keby sme prišli o juh Slovenska (čiste teoreticky, nič také sa stať nemôže aj keď istá fóbia u určitých ľudí existuje), tak by sa 10-15 rokov iba publikovali články, zbieral by sa na tom iba politický kapitál, potom by sa 10 rokov robili projekty, 10 rokov by sa hľadali peniaze a stavalo by sa "závratnou" rýchlosťou. Len pre premietnutie do reálu, stačí sa pozrieť na "riešenia" NS MHD v Bratislave, ktoré nikto nevie dodať desaťročia, furt sa diskutuje a ani jeden km koľajníci či už metra, vlaku, "S-Bahnu", električky alebo iných všelijakých "vynálezov" nebol položený. Keby to bolo v rukách totalitného režimu, inak by sa obracali aby to mali hotové.
Dnes ide o to,že najprv všetko rozkradnúť a spraviť niečo pre ľudí je na úplne poslednom mieste.
Kdyby nedošlo k puči, tak už je dávno doprava do Petržalky vyřešená. Jenže pro "nejlépe" rostoucí kapitalistickou ekonomiku středovýchodní Evropy, pro to další "Švýcarsko" je problém napojit i jen TrT z DD na Tr síť ve městě.
spojitosť s L89 majú iba tú, že premávajú v Bratislave a zhodou okolnosti majú konečné pri cintorínoch. Ibaže podstatný rozdiel tu je ten, že zatiaľ čo L31,39 a 208 využívajú stovky až tisíce ľudí, L89 možno iba pár desiatok, možno by ti stačilo na porátanie ľudí, čo by ju využívali systematicky tých 20 prstov čo máš, ale ak slúži na také veci, že ak nejde L99 zrovna a náhodou ide L89, tak takú linku netreba živiť. Niečo podobné jak s L27 a 83, kde ľudia cestujú neraz také trasy čo by mohli spraviť s L83 ? L89 by kľudne mohol obsluhovať minibus a nikomu by to žily netrhalo ?
20min? to ani zo srandy radšej nehovor. Ako tak pozorujem návyky cestujúcich, tak je to fakt otras ? radšej dajú prednosť kope liniek s 15min a horším intervalom ako menšiemu počtu liniek s krátkym intervalom ? potom už mi je jasné, prečo keď som šiel v L133 tak zarovno s nami šlo kapacitné dvojča na L4 celkom voľné a keby tí ľudia srali na L133 a šli s L4, tak by ešte furt v nej bolo dosť miesta.
praveze 1.odchod byva najplnsi , pretoze LOLOVIA cakaju aj 20 minut pod mostom na 1.odchod ?
poobedna spicka by mohla byt z NB SND od 13.39 do 18.15 , sucasne je 14.15-18-09
myslím, že sa tam zapracujú nejaké skoršie odchody v 12min int., čiže 13:51 a 14:03. Aj keď, išiel už niekedy aj prvou L133 v smere z mesta a bolo v nej iba 30 ľudí cca.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.