Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #163067:
no ak maju pravdu na varis-varim-varime, tak 12 minut a 15 metrove abusy na 133 neznie zle 🙂
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
Mozno keby sme mali plnohodnotne duobusy a nie tbusy s pomocnym dieslom ,tak mame po probleme. Tahat vedla seba 2 elektricke trakcie mi pride trochu od veci.
12ka chodi prazdnejsia poobede,ale to len kvoli "vhodne" nastavenu prekladu 4+12. Netreba nic posilnovat, len rozumnejsie to nastavit
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
nerobiť unáhlené kroky hlavne. Ide o to či, na sa Slávičie údolie bude budovať električka alebo trolejbus. Ak trolejbus, tak v tom prípade by sa trať dala použiť aj pre t-bus z Dlháčov (predĺženie L33), ako aj t-bus z CSU (31+39) a namiesto 30+37 v budúcnosti spraviť jednu t-bus linku Nový most - Patrónka - Vojenská nemocnica. Ale ak trolejbus tak bezpodmienenčne od Molecky až po Šafárikovo nám. BUS-pruh, aby netrčali v zápchach, aj keď radšej by som videl ako sa na Dostojevského ťahá k ASMN električka a nie trolejbus. Hmm, ťažko si vybrať. V akom čase jazdia L4 a 12 plné? Večer som šiel električkou z Karlovky (4) a neviezla ani 30 ľudí. V smere z emsta to je asi plnšie, no všímam si aj počas poobednej špičky, že neraz ide električka od Molecky využitá tak, že všetko sedí a dokopy v prvom aj druhom vozidle stojí 20-30 ľudí, a to hovorím aj o L1,5 či 12, ktoré ešte určite z toho počtu ľudí niečo vyložia v Karlovke.
Reply on: TEDOM-1103 #163074:
Nábrežie bude vyzerať potom fantastický... ?
Nj ale potom by potrebovala posilniť 4 a 12, lebo tie sú preplnené aj teraz. Ale skôr by mali T-trať potiahnuť pod most SNP prip. k €urovei a ASMN. Lebo tam niekedy ta 133 setri aj 10 min. na prestupe Molecova čo je už dosť.
Reply on: Tam-bus #163072:
normálne som si dal do riadku kde dávaš webové adresy hore názov ich stránky a našiel som na diskusnom fóre ?
Reply on: no.ev.di. #163071:
Ako si sa tam dostal?Mne to nefunguje.
Reply on: Petto #163067:
kua, zas neviem čo variť ? poraď mi nejaký dobrý recept ? ?
Reply on: Petto #163067:
Mne ten web nefunguje.
Reply on: Petto #163067:
Hodilo to nejaku sprostost ( uz viem naco narazal noevdi ? ) , daj si codnesvarit.eu a diskusne forum-NOVE
Reply on: no.ev.di. #163066:
neviem v akom zmysle to myslis , ale tam uz boli viackrat pravdive info prv nez na IMHD . Tak ale poslanim IMHD nie je uverejnovat 100% nezarucene informacie. Imhd cita aj dost dopravnych laikov alebo beznych cestujucich tak naco pisat o zmenach, ktore nie su zarucene.
Reply on: Petto #163062:
myslíš tzv. "kuchársky" web? ?
Reply on: Ruslan #163060:
ešte dodám, že takýto stav je aj na L135, že niekedy vezie z Kuklovskej na Veternicovu 2-3 ľudí, niekedy 8, niekedy 1, potom od Ľ.Fullu idú tak najviac 4 ľudia, na Molecke všetko vystúpi, niekedy niekto nastúpi, potom nič, až na MiÚ KV nastúpia, podaktorí idú od MiÚ KV iba na Borskú čo môžu električkou vykonať ? zaráža ma ale to,že viac ako pravidelnej kapacitnej doprave (električka) s krátkym intervalom by dali ľudia prednosť hoc aj priblblým minibusovým linkám v 20-30min intervale. Niečo podobné ako prípad s L66 do Eurovey... Tak to vyzerá, že úroveň dopravy v tomto meste zodpovedá plne úrovni cestujúcich, lebo ľudia väčšinou požadujú od dopravcu úplné kraviny namiesto ďalšieho minimalizovania počtu liniek a skrátenia intervalov. Radšej budú čakať na linky s 12-30 min intervalom ?
Reply on: Petto #163062:
keby si cital susedne forum, tak vsetko sa tam uz spominalo...samozrejme nic nie je iste, lebo ziadny dopravny prikaz vydany nebol ?
Reply on: Petto #163062:
Na ktorom??
Neviem ci ste to tu uz rozoberali ale na konkurencnom webe je uz info o zmenach na 35,36,70,133 - nastanu od 4.aprila ? . + presuny Tedomov a Citelisov medzi vozovnami
Reply on: Peon #163059:
ale veď to je na smiech prosím ťa, aby presunuli preto zastávku, veď tí ľudia čo som videl cestovať sú nefajčiari, teda neviem čo to bolo za výmysel. Asi niečo podobné ako zastávkou Šaštínska či Sološnícka, lebo si niekto sťažoval, že mu šteká pes vždy jak to tam zastaví. ? v tomto meste niečo robiť, je raz tak horšie ako sa na to vysrať, jak sa mi vidí.

Re #163060 Ruslan: dobre, uvidíme ale aj tak nakoniec, že či L89 šetrenie prežije. Vždy lepšia situácia, že by minibusové linky zanikli, resp. prežila by jedna, dve najpotrebnejšie, než ako keby sa mali predlžovať intervaly na linkách, ktoré vozia balíky ľudí do práce a z práce. Skús si predstaviť redukciu napr. na L34 a 83, až sa mi mdlo robí. To isté napr. L68,93,94,95 či 98 neviem si predstaviť, že by predlžovali intervaly, veď by sa nedali v tých autobusoch existovať potom. Takisto keby šetrili na L21,31+39,či 61 a 63 alebo 50. Radšej obetovať tie "vymoženosti" poslednej doby čo nám "podaroval" Záhradník a Ďurkovský mu celú tu anarchiu odklepol.
Reply on: no.ev.di. #163058:
nesmej sa, ja som bol tiež toho názoru, že viac než rok vozila vzduch, až kým som na vlastné oči nevidel toľko ľudí v linke 180. Aj som sa čudoval, že ako je to možné... ☺
Reply on: no.ev.di. #163050:
neopruzuj = neopružuj? Ani to nepoznám. ? Čo to znamená?

"nejaký inžinier sa sťažoval, že mu pod balkónom fajčia, nech tú zastávku presunú..." To je teda dôvod! ? Veď nech tam častejšie chodia mestskí policajti! Čo-to by sa povyberalo na pokutách a snáď časom by tam fajčiť prestali..

Na Brižitskej ul. je iba kaplnka - tam neviem či bežne bývajú omše.. V starom kostole (pri Horánskej studni) býva bežne omša iba v nedeľu o 11:00 h, ostatné sú v novom kostole pri zastávke "Alexyho".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.