Kedysi tam bolo obratisko tvorené ulicami východná vetva Lovinského, Pri Habánskom mlyne a západná vetva. Zostali tam ešte trolejbusové stĺpy. Niky sú pri ZŠ Dubová. Parkujú v nich autá. Na všetkých miestach sú trolejbusové stĺpy.
No ked teraz pozeram fotky, tak skutocne nejaka stopa isla aj od ul. pri habanmlyne po lovinskeho. ale na fotke je ta stopa ukoncena pri sucasnom obratisku (bez spojovacej vyhybky).
a ked uz sme pri tom - bola alebo sa planovala trasa aj po ul. pri habanmlyne medzi gastanovou a brnianskou? pri vyusteni pred brnianskou to vyzera na zastavkove niky obojsmerne + su tam stlpy este s viditelnym cislovanim ako trolejove stlpy + vystrazne tabulky su este viditelne na niektorych.
Inak, vysvetlí mi niekto význam obratiska Lovinského? neďaleko je obratisko Valašská, vozovňa Hroboňova, aký malo význam toto obratisko?
Či v minulosti nebola odbočka z Palisád do vozovne a sem sa chodili vozidlá otáčať? Pokiaľ viem, v minulosti bolo toto obratisko dokonca vedené cez ulicu Pri Habánskom mlyne, potom ho "scvrkli" na parkovisko pred Poštou.
ja som nikde nepísal, že by ho mali mať, si to prečítaj ešte rauz (domýšľavosť niektorých ľudí na tomto fóre je na porazenie). Ja som povedal, že jednotnosť v intervaloch je teraz úplne rozbitá. Ja viem, že L201,202 a 208 majú iný režim ako ostatné linky a tiež, že L210 je špeciál mierne. Narážam ale na to, že L203 a 207 z tohoto vypadli a ešte by mohli zachovať počas celého sedla na L206 interval 12minút, alebo by si mal DPB spraviť prieskum vyťaženosti liniek na Kramároch, aby sa mohli klbáky využívať na troch linkách, na 4 nevystačia.
Re #156972 TeBeCe: Aký praktický význam mal stav z roku 1992 v Karlovke a Dúbravke? SÚBEŽNE S ELEKTRIČKAMI premávali expresné linky 101 z DNV pod Most SNP, 112 z DNV až do Petržalky a 115 z Dúbravky až do Podunajských Biskupíc.
Zdá sa mi, že 112 a 115 premávali iba počas špičky, ale 101-ka najskôr stále. Až tuším 1. 4. 1995 ako posledná z trojice zanikla, čomu predchádzalo zrušenie jej víkendovej premávky a neskôr asi aj sedlo zrušili.
Škoda, že v histórii na imhd nie sú zachytené aj zastávky uvedených liniek. Ja si z ranného detstva pamätám, že v Dúbravke stála 101-ka iba na zastávkach "Damborského" a "OD Saratov". 115-ka naviac aj na "Alexyho". 112-ku si neviem spomenúť.
Sa mi zdá, že Dúbravka mala začiatkom 90-tych rokov lepšie spojenie MHD než iné mestské časti. Prečo? Viaceré z liniek premávali iba v špičkách, ale aj tak. Električky: 1, 5, 12. Autobusy: 34, 37, 101, 104, 105, 106, 112, 115. A podľa historických CP nevyzerá, že by niektoré z nich premávali zriedka: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
ako zase verim ze mimo spicky to chodi prazdne..ale o tej pol piatej je to celkom sranda ze na hodzko pride klbova 208 prazdna a ide dve zastavky a pridu kratke 203 a 207 a idu narvate az po kriz...teraz vo stvrtok 207 dlho meskala a fakt sa tam ludia ledva zmestili a vsetci nadavali...za ten 12 min na 207 by som bol aj ja..ale zase su aj prioritnejsie veci ako toto asi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.