Reply on: TEDOM-1103 #163074:
nerobiť unáhlené kroky hlavne. Ide o to či, na sa Slávičie údolie bude budovať električka alebo trolejbus. Ak trolejbus, tak v tom prípade by sa trať dala použiť aj pre t-bus z Dlháčov (predĺženie L33), ako aj t-bus z CSU (31+39) a namiesto 30+37 v budúcnosti spraviť jednu t-bus linku Nový most - Patrónka - Vojenská nemocnica. Ale ak trolejbus tak bezpodmienenčne od Molecky až po Šafárikovo nám. BUS-pruh, aby netrčali v zápchach, aj keď radšej by som videl ako sa na Dostojevského ťahá k ASMN električka a nie trolejbus. Hmm, ťažko si vybrať. V akom čase jazdia L4 a 12 plné? Večer som šiel električkou z Karlovky (4) a neviezla ani 30 ľudí. V smere z emsta to je asi plnšie, no všímam si aj počas poobednej špičky, že neraz ide električka od Molecky využitá tak, že všetko sedí a dokopy v prvom aj druhom vozidle stojí 20-30 ľudí, a to hovorím aj o L1,5 či 12, ktoré ešte určite z toho počtu ľudí niečo vyložia v Karlovke.
no.ev.di.
Re #163060 Ruslan: dobre, uvidíme ale aj tak nakoniec, že či L89 šetrenie prežije. Vždy lepšia situácia, že by minibusové linky zanikli, resp. prežila by jedna, dve najpotrebnejšie, než ako keby sa mali predlžovať intervaly na linkách, ktoré vozia balíky ľudí do práce a z práce. Skús si predstaviť redukciu napr. na L34 a 83, až sa mi mdlo robí. To isté napr. L68,93,94,95 či 98 neviem si predstaviť, že by predlžovali intervaly, veď by sa nedali v tých autobusoch existovať potom. Takisto keby šetrili na L21,31+39,či 61 a 63 alebo 50. Radšej obetovať tie "vymoženosti" poslednej doby čo nám "podaroval" Záhradník a Ďurkovský mu celú tu anarchiu odklepol.