Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #160493:
Pri presscentre sa majú(mali) stavať garáže, ale asi "nésú peňáze", eurovea, part II som videl aj normálne zakreslenú v mape mesta, o cepite bol tuším vlani celkom pekný článok "Bielym parkom cvála biely kôň" na pravda.sk samozrejme, nejaká námestníčka magistrátu bola len zhodou okolností tuším spolukonateľkou (?) firmy, ktorá chcel apozemky...
btw. to "PAL" som ešte ani ja nepočul, mňa najprv napadlo, že prečo nie SECAM? 😉

Re #160510 Hug0: keď si domyslíš, že vedľa ("za obratiskom") je parkovisko pri bufete/pivovare, možno by ti tie IGK neboli až také divné 😉

Re #160511 c 744: lenže tam ide o súbežnú jazdu vo viacerých pruhoch. logika síce dá, že by to malo platiť aj v prípade 1-pruhovej jazdy eliny, ale u nás sa zákony a logika príliš v obľube nemajú 😉

Re #160513 810zssk: Strmé vŕšky a MHD? veď pokiaľ si pamätám, tak v 2001-2(?) bol článok - "Strmé vŕšky alebo Beverly Hills po slovensky" - ak to tým štýlom pokračovalo ďalej, myslíš, že oni sa ti budú trepať do MHD? 😉
Reply on: zakaznik #160505:
Evidentne je to inak.
Reply on: N/A #160498:
Z Tvojich príspevkov vidno, že nemáš ani potuchy, ako sa chronometráže reálne robia. Nemá význam sa tu siahodlho vybavovať, podrobne Ti to vysvetľovať. Opakujem, ak máš záujem, oslov v DPB rezort prevádzky a techniky.
Davam Vam do pozornosti moj navrh minibusovej linky 137, ktora:
- Zabezpecuje obsluhu oblasti Strme vrsky (velky rozvoj vystavby v poslednom obdobi - bez zabezpecenia adekvatnej MHD)
- Spaja Zahorsku Bystricu s Devinskou Novou Vsou - po otvoreni Borov by mala konecnu prave tam (je mozne predpokladat dopyt po doprave zo Zahorskej), dovtedy by mala konecnu na Stefana Kralika (nakupne moznosti - Lidl a Tesco) a prestup na MHD.

Prestavky by boli riesene tak, ze dany spoj by siel len po zastavku "Testovacia draha", odtial na Jana Jonasa - VW (prestup na ine linky) a dalej naprazdno na Opletalovu. Alternativne je mozne dohodnut sa s Tescom na vyuzivani ich objektu. Po otvoreni Borov by bola socka tam.
Reply on: c 744 #160511:
Z tvojho citatu nevyplyva, ze chodec nema prednost pred elektrickou.
Reply on: Martin Fundárek #160503:
Vodicak som si robil minuly rok na jar a vo vyhlaske je pisane ze chodec pred elektrickou prednost nema. Dokonca si pametam ze na teste som mal tuto otazku. Dal som si tu namahu a vyhladal som ju. Aj ked tato konkretne sa vztahuje na prechod pre cyklistov, pre chodcov sa mi hladat nechcelo, kazdopadne podstata je ta ista.
Jej cele znenie je:
Ak vodič zníži rýchlosť jazdy alebo ak zastaví vozidlo pred priechodom pre cyklistov, aby umožnil prejsť cez cestu cyklistom, vodiči ostatných vozidiel idúcich rovnakým smerom sú:
A, povinní podstatne zvýšiť rýchlosť jazdy,

B, takisto povinní znížiť rýchlosť jazdy alebo zastaviť vozidlo, len ak sú cyklisti mladší ako 12 rokov,

C, takisto povinní znížiť rýchlosť jazdy alebo zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča električky.
Reply on: AAA #160508:
IGK v obratisku typické ?
Reply on: Peon #160480:
Je to dané zákonom o platových pomeroch ústavných činiteľov, či ako sa volá. Môžeš sa tam dočítať, aj to, že tuším sduca ÚS má nárok na pevnú telefónnu linku a pod.. ?
Reply on: TeBeCe #160456:
Ako kedy, niekedy vodiči 204 stoja vpravo, čo je lepšie, keďže potom IGK niekedy nevedia prejsť, keď je vľavo 204 a vpravo 207. Ale podľa mňa to výstupište 204 je dobré ako je aj preto, lebo to majú ľudia z okolitých ulíc Lovinského, Senická, Západný rad a pod.. bližšie ako z výstupišťa 207.
Reply on: ivanbuto #160454:
Tak Hýrošova je veľmi extrémny prípad. ?
Reply on: MatejBA #160482:
O čom je príspevok 160481? Nejako ho tu nevidím.
Reply on: Solider #160470:
To nie je len tých cca 50 zápasov. Pripočítaj k tomu tréningy, potom sú tu aj dorastenci, žiaci, krasokorčuliari so svojimi tréningami a zápasmi (súťažami). Na každú inú, než "ľadovú" akciu treba rozmraziť ľad, upraviť plochu a potom zase obnoviť ľad. To všetko chce čas a PENEŽI !!!
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: c 744 #160438:
Nemáš pravdu, napriek tomu, že to tvrdíš "s istotou".
Už pár rokov nie sú pravidlá vo vyhláške, ale v zákone, a povinnosť vodiča dať prednosť chodcom je daná v § 4 ods. 1 písm. f): "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcovi, ktorý vstúpil na vozovku a prechádza cez priechod pre chodcov, pritom ho nesmie ohroziť,"
Vodič električky z tejto povinnosti nie je vyňatý. Je vyňatý len z povinnosti zastaviť vozidlo pri súbežnej jazde (§ 4 ods. 4).

Samozrejme, že takto postavený zákon nie je dobrý. Občianska iniciatíva Lepšia doprava a Združenie dopravných podnikov už podali návrh na novelu zákona - jeden z argumentov je aj Tebou spomínaná dlhšia brzdná dráha. V iných civilizovaných krajinách chodec pred električkou prednosť nemá (Česko, Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko).
Reply on: kecho #160467:
Nie nebol. Mal ist 8 minut po nom a prisiel 2min po nom a ten isiel nacas.
Reply on: 810zssk #160462:
nemeskal isiel 2 min za odchodom pred nim iduceho poradia.
Reply on: dopravce #160499:
3, 7, 8, 13, 14
Dobrý den,
mohu poprosit, kdyby jste mi tu napsali,na kterých linkách bych zastihl v Bratislavě kloubové K2S?
Děkuji
Reply on: dopravak123 #160452:
To je tvoja jedina odpoved?Tak fajn. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.