vyskúšaj ešte raz, ja by som sa na to veľmi rád podujal keďže som sa tu tiež naťahoval o to koľko ľudí sa ne-zmestí do klbáku a koľko do kraťasu. Veľmi by aj mňa potešilo keby sa takáto vec konala. Aspoň by som si na vlastné oči overil ako ďaleko/blízko som bol k pravde ☺
Práve včera vyšli info, že ZSSK nedostane zaplatené všetky výkony a bude sa škrtať 5 % výkonov, na niektorých tratiach sa osobná doprava zastaví úplne. Medzi kandidátmi bola spomenutá aj Záhorská Ves.
1. Preco MDPaT objednava vykony vo verejnom zaujme v primestskej doprave na 9 rokov? Nema nahodou v nejakom casovom horizonte (mensiom ako 9 rokov) dojst k presunu tychto kompetencii na VUC?
2. Myslite si, ze je nejaka sanca, ze by sa obnovila 155? Predsalen by sa v pripade viacerych dopravcov mohli dosiahnut lepsie podmienky a hlavne - ak sa nemylim tak sa ma znizit poplatok za pouzitie zeleznicnej dopravnej cesty, co bola myslim hlavna prekazka.
Re #158839 Peon: Rozhodnúť sa 3 dni pred koncom, to je teda terno. A akým zázrakom sa práve dnes napoludnie podarilo ZSSK opraviť ten týždeň pokazený motor.
Re #158847 ivanbuto: Však som písal, že neviem aký bol v skutočnosti, keďže v tom čase som ja v oveľa kratšom intervale požíval "povzbudzujúce" nápoje. ? Každopádne, info pre cestujúcich je tento rok rovnaké ako minulý.
Splnomocnenec primatora pre NDS (alebo nieco take)... mne zatial vzdy prisiel ako rozumny clovek presadzujuci elektricku, nie hybrid, takze skor si myslim, ze si ho zle pochopil.
Peon
A nebola v hre aj možnosť ako v prípade trate "Šala - Neded", teda zachovať časť spojov (alebo všetky) a nahradiť ich autobusmi Železničnej spoločnosti Slovensko? http://www.zssk.sk/sk/aktuality/na-trati-sala--neded-budu-namiesto-vlakov-zssk-jazdit-autobusy-zssk