Reply on: Peon #158862:
Nebola, bola pripravená náhrada v podobe autobusov SL.Re #158863 810zssk:
1. Ale kompetencie prejdú len na tých tratiach/vlakoch, ktoré neprekračujú hranicu kraja. Teda na trati 131 to nebude ani jeden vlak.
2. Vyťaženosť najsilnejších spojov linky 155 bola vždy najviac cca 30 cestujúcich, z toho väčšina železničiarov voziacich sa zadarmo. Aj keď sa poplatok za ŽI zníži o takmer 60%, stále zostave dosť veľká položka na ostatné náklady. Ak ich niekto uhradí, tak môže linka začať jazdiť, to však v súčasnej finančnej mizérii mesta nemožno predpokladať.
Re #158864 Martin Fundárek: Ale výkony na trati 113 si objednáva a z väčšiny platí BSK.
Re #158876 810zssk: Ak sa nemýlim, tak v trase Vozovňa Krasňany - Nobelova - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor (polovicu noci jedným smerom, polovicu druhým), kvôli zvozu a odvozu vodičov do ubytovne.
Valec
Re #158839 Peon: Rozhodnúť sa 3 dni pred koncom, to je teda terno. A akým zázrakom sa práve dnes napoludnie podarilo ZSSK opraviť ten týždeň pokazený motor.
Re #158847 ivanbuto: Však som písal, že neviem aký bol v skutočnosti, keďže v tom čase som ja v oveľa kratšom intervale požíval "povzbudzujúce" nápoje. ? Každopádne, info pre cestujúcich je tento rok rovnaké ako minulý.