Ja by som skôr predĺžil N93 až Čunova (chcelo by to síce 1 vozidlo navyše, ale prakticky by to počet vozidiel na nočných linkách nezvýšilo, nakoľko by sa využilo vozidlo s linky N91). Nechám na zvážení či by bol ten nočák označený ako N93, alebo N91.
Oba návrhy sú zaujímavé, no pri jednom aj pri druhom by bolo zrejme treba zabezpečiť prestup na N99. Pri "modrom" pre okolie Jiráskovej ul. a pri "fialovom" pre Ovsište. Otázne je, či väčšou prioritou by bolo vypustenie prestupu z N93 na N91 alebo z N91 na N99.
Rad by som sa Vas spytal na Vas nazor na moj navrh zlucenia liniek N80 a N91 do linky N91 s vypravou dvoch solo vozidiel. Vyhodou je zrusenie nutnosti prestupu N91/N93 a zaroven zabezpecuje spojenie z Petrzalky s dalsimi castami centra (ASMN, SNP).
tie dve sklopné sedadlá v smere jazdy sú v pohode aj celkom, tam si môže sadnúť matka keď má kočík. Ale to prvé v pozdĺžnom smere najbližšie k tým v smere jazdy je totálna blbosť, lebo ak na tých v smere jazdy dakto sedí a sadne si na to v pozdĺžnom smere, tak ten v rohu sa nevyprace a ja si tam ani nesadám lebo keby dakto sklopil to sedadlo, tak mne rovno na kolená ? v tomto je fakt SOR akoby robený na kolene ?
sor má veľmi blbo vyriešený priestor medzi dverami 2 a 3, 1/ neviem, prečo vlastne sú dvere č. 2, keď v ich okolí nie je kde sa chytiť a ad 2/ neviem, prečo sú medzi tými dverami 2 sedadlá na schodoch a nie ako NP alebo tam nie je radšej miesto na státie... k výmyslu so sklopnými sedadlami sa radšej nebudem vyjadrovať...
Keď si zoberiem, že už pred 14 rokmi sme tu testovali NP autobus a prvý plne nízkopodlažný tu je sprevádzkovaný až v roku 2006 a potom až o tri roky 12m a najpotrebnejšie klbáky až v tomto roku, tak sme stále pozadu oproti zvyšku dopravných podnikov, ktoré sa márne snažíme dohnať, keď ešte aj kúpime kĺbové autobusy, ktoré sa rovnajú úrovni designu 18m Karosa Citybusu, ktorý už je na trhu riadne dlhý čas.
asi tak narovnako to je, aj v jednom aj druhom ak dakto stojí v uličke je problém okolo neho prejsť. Skôr na SORke vidím ako nevýhodu v tom, že naproti štvrtým dverám tam sú nacpané sedačky, zatiaľ čo MBCC tam má priestor na státie. Keby mal hentak vyriešenú SOR 18 vlečku, tak by to bolo opäť o niečo lepšie.
Valec