Reply on: Nick #158198:
3/to dosť pochybujem, že by to bolo až tak "jedno", keďže mesto má k dispozícii viac zdrojov ako konkrétne dpb
5/práve preto nemali 2,8,9 v smere na Floriánske stáť na Vazovovej, ale iba na Floriánskom, ale "logika" ODP je, "veď aj tak eliny čakajú na križovatke, tak môžu stáť aj na Vazke ?
Re #158205 luky133: aj na Floriánskom si autá vylezú na chodník, vyhodia blikačky a idú si vybavovať na DÚ (alternatívne 2 kolesami zaparkujú na chodníku a 2 blokujú cestu) - a policajtom je to úplne ur*ti... ? + aj Vazka pre 31/39/94
ale policajti sa opäť zachovali krásne alibisticky. ?
som zvedavý, čo bude na budúci rok, keď už vraj bude možné pokutovať priamo vlastníka vozidla - to by išlo aj podľa fotiek, nie? ?
ivanbuto
- Momentálne je na Rožňavskej stredový zelený pás, ktorý, po odstranení bilbordov a revitalizácii môže tvoriť pomerne výrazný estetický a ekologický prvok.
- Na Rožňavskej od Trnavskej až po Zimák je v smere do mesta BUS pruh, ktorý plní svoju funkciu dobre.
- V opačnom smere síce nie je BUS pruh, ale ak by sa dobudoval na kritickom úseku Zimný štadión - Bajkalská, na zvyšku už nie je potrebný - zdržania na Rožňavskej nie sú dramatické (aspoň pre trolejbusy).
- Plus naozaj momentálne tá komunikácia slúži čiastočne aj ako náhradný tranzitný smer.
Ak by sa totiž mala robiť električka, malo by to byť výhľadovo s priestorovým obmedzením IAD a so zachovaním zelene, nie tak, že sa nahradí zelený pás a ostane rovnaký priestor pre autá. Takéto riešenie je momentálne naozaj skôr fantáziou.
Na záver, zamyslite sa trochu aj nad dopravnou obsluhou územia, napr. aké prepravené vzťahy a prepojenia ponúkajú linky 204/205, a ako by električka obsluhovala Trnávku.
Inak mám rád rôzne nápady a vízie, ale energiu je podľa mňa lepšie sústrediť na realistickejšie možnosti zlepšenia MHD, (električiek, ale aj cestnej MHD) v nasledujúcich 10-15 rokoch.