Reply on: ivanbuto #158229:
viem, že v časovom horizonte 10-15 rokov budeme vďační aj za električku do Petržalky a obnovenie vozového parku + nejakú novú t-bus trať do Lamača, druhú stopu na Patrónke a novú vozovňu v Dúbravke. Čo sa týka konkrétne električky Trnavskej, tak by to bolo riešené tak, že električka by šla od Trnavského mýta iba po bývalú Ikeu a odbočila k ŽST Nové Mesto, trolejbusy by premávali po trase Trnávka - Rožňavská - Tomášikova - Ružinovská - Trenčianska - Páričkova - ASMN - Eurovea. K električke na Trnavskej ešte toľko, že radšej nech padne kus zelene v prospech električky (čo by bolo poprvé po desaťročiach) než ako keď nejaký iniciatívny zasran z mestského zastupiteľstva navrhne rozšírenie vozovky o zelený pás v strede, tak aby ste potom neboli prekvapení. Ak máš otázky prečo takto, načo hentak zbytočne keď sú teraz iné trasy, môžem ti zaslať tie nákresy rozvoja eko-trakcie MHD. Samozrejme nemá zmysel ti ich posielať na mail, ktorý máš na tomto nicku, ak tam nechodíš alebo nepreberáš poštu... Takže ak máš záujem to vidieť tak potvrď ?
kecho
3/to dosť pochybujem, že by to bolo až tak "jedno", keďže mesto má k dispozícii viac zdrojov ako konkrétne dpb
5/práve preto nemali 2,8,9 v smere na Floriánske stáť na Vazovovej, ale iba na Floriánskom, ale "logika" ODP je, "veď aj tak eliny čakajú na križovatke, tak môžu stáť aj na Vazke ?
Re #158205 luky133: aj na Floriánskom si autá vylezú na chodník, vyhodia blikačky a idú si vybavovať na DÚ (alternatívne 2 kolesami zaparkujú na chodníku a 2 blokujú cestu) - a policajtom je to úplne ur*ti... ? + aj Vazka pre 31/39/94
ale policajti sa opäť zachovali krásne alibisticky. ?
som zvedavý, čo bude na budúci rok, keď už vraj bude možné pokutovať priamo vlastníka vozidla - to by išlo aj podľa fotiek, nie? ?