Reply on: Martin Fundárek #157808:
ďakujem ti za vysvetlenie, no videl som to aj na pozdĺžnom reze tej trate. Asi by som to mal fotrovi ukázať nech prestane trepať konečne. Mi lezie na nervy on aj jeho priblblí kolegovia čo drístajú len aby mali železnice kšeft ? ale aspoň povedal múdro, že hoc by sme si električku celú platili sami, tak vždy by nás vyšla lacnejšie než doplácanie tých 30% na projekt TEN-T, takže pokojne ten projekt môže byť realizovaný až v ďalšom desaťročí, keďže u nás nájsť peniaze na to by bol zázrak
Petto
Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.
Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.
Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.
Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.
ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27