Reply on: MatejBA #157803:
čo sa týka L5 tak by som fakt pri ceste Dúbravka - Rača odporučil dnes cestovať L34 a prestúpiť na Račku na elinu namiesto čakania na L5 s i=12min. Takisto bol môj návrh kritizovaný, že L3 ide iba Rača - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov a L11 ako dnešná bez spojenia Rače so západnou radiálou. Ibaže najlepšie riešenie by bolo keby L34 premávala obojsmerne cez Šancovú a otočila sa na Trnavskom mýte ako L31, tak by najrýchlejšie a najlepšie spojenie Dúbravky so západnými radiálami bolo L34+prestup na eliny na mýtach a nemusela by aspoň L34 voziť vzduch od Predstaničného námestia po Hodžko cez Mýtnu. Pri L34 ide ale o to, že eliny a L34 majú spoločnú trasu na iba veľmi malom úseku zatiaľ čo L133 je vedená 95% trasy s ekologickou trakciou. Malo sa mesto vysrať na trolejbusy pre DD a radšej zatrolejovať druhú stopu na Patrónke a kúpiť nové trolejbusy aby malo čo jazdiť na L203 a 207, lebo tento interval cez pracovné dni je žalostný veru.
Petto
Re #157800 Mischo1: na Dlhace nemoze chodit klbak autobus - opotrebuvava sa kvoli stupaniu , aspon to dlhe roky platilo , to ze tam pride obcas ZV klbove je ine.
Re #157802 Hug0: Dalsi dovod preco nerusit 133, je aj ze DPB nema NP eliny,tak su 28 a 133 akousi NP nahradou v dotknutom useku.
Okrem toho linka 133 odlahcuje prestupny terminal MOLECOVA hlavne v spicke. V case ked este nebola 133, to boli masy ludi,ktore vystupovali z elektriciek a nemali sa kde postavit.
Moj osobny nazor je ze linka 133 je potrebna, vid dovody ktore som uviedol ,ale nie v sucasnom 6 minutovom prepychu.
ine KV linky by sa dali zredukovat , 35/135 do jednej linky , 36 zrusit , zachadzky by robila trebars 20 resp. predlzena 27