Reply on: MatejBA #157803:
čo sa týka L5 tak by som fakt pri ceste Dúbravka - Rača odporučil dnes cestovať L34 a prestúpiť na Račku na elinu namiesto čakania na L5 s i=12min. Takisto bol môj návrh kritizovaný, že L3 ide iba Rača - Obchodná - Nám.SNP - Špitálska - Trnavské mýto - Ružinov a L11 ako dnešná bez spojenia Rače so západnou radiálou. Ibaže najlepšie riešenie by bolo keby L34 premávala obojsmerne cez Šancovú a otočila sa na Trnavskom mýte ako L31, tak by najrýchlejšie a najlepšie spojenie Dúbravky so západnými radiálami bolo L34+prestup na eliny na mýtach a nemusela by aspoň L34 voziť vzduch od Predstaničného námestia po Hodžko cez Mýtnu. Pri L34 ide ale o to, že eliny a L34 majú spoločnú trasu na iba veľmi malom úseku zatiaľ čo L133 je vedená 95% trasy s ekologickou trakciou. Malo sa mesto vysrať na trolejbusy pre DD a radšej zatrolejovať druhú stopu na Patrónke a kúpiť nové trolejbusy aby malo čo jazdiť na L203 a 207, lebo tento interval cez pracovné dni je žalostný veru.
david1
Najskor spravili trolejbusy v domneni ,ze budu chodit v pohode aj bez dratov. /pokus o 133 po Novy most/. Potom zistili ,ze akosi nezvladaju startovat nespocetne krat kvoli otoceniu sa na Molecke tak zadratovali aj otocku. No ludia stale frflali na prestupovanie tak vymysleli 133 od ,ktorej sa bude urcite Dlhodielcanom tazko odvykat.
Ja tiez pri skoro akejkolvek ceste prestupujem,kedze na Raciansku okrem elin nic nechodi./nepocitam L59,ktora v centre vobec nestoji a nie je na to ani urcena/ Nerobi mi to ziadne problemy. Nepoznam dalej horsi prestupny bod ako Racianske myto. Prestup z Racianskej na Sancovu cez mini ostrovceky.