KLF:Tak to by som zrušil aj eliny do Dúbravky a Rače. Tie sú viac posprejované a zničené ako petržalské busy. Taktiež nezabúdaj, že Petržalčania sú najväčší prispievatelia do systému. A Petržalské busy trpia nie svojimi cestujúcimi, ale zlou údržbou, to že na 4 kolóne je iba kanál a velké opravy im robí 1 kolóna a aj to schválne zle... Ale napriek tomu, Petržalka má najlepšiu sieť s veľmo dobrými intervalmi. A môžme za to ďakovať tomu, že pár ľudí z vedenia býva práve v Petržalke. Čo sa toho bronxu týka, v V. Bratislavskom obvode som nikdy nemal problémy, vždy to bolo buď centum mesta alebo Dolné Hony. Petržalka je démonizová ľudmi, ktorý v nej hádam ani neboli a pritom je v nej najvyššia úroveň vzdelanosti obyvateľstva. Ľudia keď počujú Petržalka tak apriori sú znechutený a predstavia si fet a zločin. Pritom v tom vedú Dolné Hony. Všetci vidia len číslo počtu trestných činnov, ale už nikto si to neprepočíta percentuálne na počet obyvateľov.
Horch: Nápad to nie je zlý, ale asi by sa stala tak oblúbená, že by si musel kúpiť 22Tr.
Na a čo sa nočákov týka, tak pohľad do susednej Viedne. Liniek majú 21. N6, N20, N25, N26, N29, N31, N35, N36, N38, N41, N43, N46, N49, N58, N60, N62, N64, N66, N67, N71 a N75. Pre všetky platí, že jazdia iba cez víkend, ale niektoré sú označené, že jazdia iba v pracovných dňoch. Z časti sú označené, podľa denných liniek, ale skôr mám z toho pocit, že ide o oblastné označenie.
Možno by bolo dobré dohodnúť verejnú diskusiu v astorke na tému budúnosť MHD v Bratislave. Za účasti Ďurkovského, Koladu,... a tam dať otázky. Ale aj len uverejnenie nejakého článku v novinách môže spraviť svoje. Ja som si vybral Bratislavské noviny, možno by bolo dobré napísať aj do ostatných novín.
Horch: Nápad to nie je zlý, ale asi by sa stala tak oblúbená, že by si musel kúpiť 22Tr.
Na a čo sa nočákov týka, tak pohľad do susednej Viedne. Liniek majú 21. N6, N20, N25, N26, N29, N31, N35, N36, N38, N41, N43, N46, N49, N58, N60, N62, N64, N66, N67, N71 a N75. Pre všetky platí, že jazdia iba cez víkend, ale niektoré sú označené, že jazdia iba v pracovných dňoch. Z časti sú označené, podľa denných liniek, ale skôr mám z toho pocit, že ide o oblastné označenie.
Možno by bolo dobré dohodnúť verejnú diskusiu v astorke na tému budúnosť MHD v Bratislave. Za účasti Ďurkovského, Koladu,... a tam dať otázky. Ale aj len uverejnenie nejakého článku v novinách môže spraviť svoje. Ja som si vybral Bratislavské noviny, možno by bolo dobré napísať aj do ostatných novín.
Vladimír
501 > N21 502 > N29 503 > N33 504 > N1 505 > N63
506 > N93 507 > N95 508 > N91 509 > N74 510 > N202
511 > N8 512 > N78 513 > N204 514 > N2 515 > N3
516 > N203 517 > N67 518 > N32
Samozrejme, niektoré čísla sú diskutabilné a pripúšťam aj iné označenia.