Reply on: Neopl@n #15726:
Dobre, ja viem, že potom im už čísla nestačili (pôvodne mali byť v tomto systéme dokonca aj trolejbusy), ale napriek tomu sa zachováva aspoň prvá číslica. Tzn., že L37 síce nejde na Dolné Hony, ale ASPOŇ tá trojka symbolizuje Bystricu, L29 síce nejde do Petržalky, ale ASPOŇ tá dvojka symbolizuje Devín, atď. Lenže v Tvojom nápade zmeniť číslo L199 na 87 nesedí ANI JEDNA číslica.Re #15727 Neopl@n: Nežartuj. A načo? Veď tu nejde len o prachy, ale aj o zmysel. Veď si predstav nočnú linku 77...
Re #15728 si: Ja s trasou a celým návrhom veľmi súhlasím, len by sa mi viac páčilo označiť linku N202 - je to skôr ľuďom jasné ako N200...
Re #15729 hroch: Tak tu žiaľ nemožno skonštatovať iné, ako odlisšný názor. Ja predsa vo svojej myšlienke ponechávam význam písmena N v označení linky ako vyjadrenie jej premávky v noci. Na druhej strane si však myslím, že ak budem stáť uprostred noci napr. pod Novým mostom, skôr pochopím číslo linky N29 (smer Devín) ako N2 (ako ekvivalent dnešnej 502). Bratislavčanom to pomôže a turisti predsa to svoje N-ko mať budú.
Ja viem, že zákon o zmluve o výkonoch vo verejnom záujme existuje. Ale tu predsa ide o prístup ľudí - v tom som mal na mysli zmeniť systém. V Prešove DP dostáva balík peňazí, a v žiadnom prípade nediskutuje s poslancami o tom, že linku X presmeruje tam a tam, a linku Y skráti len tam. Taktiež žiadneho poslanca nezaujímajú ubehnuté kilometre. Ak DP pri nezmenenom CP kilometre šetrí, je to plus pre podnik, a nie, že ho mesto "napadne", že nedodržuje zmluvu o objednaných kilometroch. Hovorím znova, že v BA sa to pohne s linkami k lepšiemu, keď o nich rozhodne úzka skupina ľudí v DPB a nie výbor nejakej MČ alebo magistrát.
Andrej (Anndy008)
Lebo casto krat su tu pjekne myslienky, len vzdy maju chybu, ze nikoho kompetentneho nezaujimaju, co sa mi zda potom viac, ako plytvanim energie...