no prave som prisiel domov, bol som slavit kamaratove narodeniny v kamenelome nad Zeleznou studnickou a poviem vam ze zviest sa poslednou 43-kou z Lesoparku na Patronku vam bol zazitok. Bol to I415, celu cestu to zihal cca 50 km/h, do prudkych zakrut zbrzdil na cosi okolo 40 km/h, stale zapnute dialkove svetla a samozrejme vypnute osvetlenie interieru. Tak davno som sa uz v buse davno neodviezol. Bezmala sa mi vyplavil adrenalin zo "sportovej" jazdy....
Dnes - 1.9.2002 podvecer (cca 19.00) som si vsimol ze na Hodzovom nam. s smere na Hl. Stanicu su vyvesene cestaky platne az od 2.9.2002 (konkretne pre linku 83). Ako sa moze potom clovek spolahnut na spravnost posledneho odchodu na dnes ???
D3Ko :6230 nam este len pride, ale mozem ti zarucit ze v bratislave ste taku zhnitu konzervu ako je 6230 nikdy nemali. ak ta mozem poprosit tak sa mi ozvi na email. busmechanik@zmail.sk , chcem sa z tebou na niecom dohodnut
Mam taky dojem, ze s nocakmi su nejake problemy. Pred dvomi tyzdnami vypadli dva a zalozak isiel hradit 502, do ktorej ale nikto nenastupil, pricom asi 20 ludi sa nedockalo 515ky. Dnes opat vypadla 515, nastastie prisiel so stvrthodinovym mestkanim zalozak a cuduj sa svete, ostatne busy ho na stanici pockali do 3.26. Vodic sa stazoval, ze vcera sa cakalo az do 3.40 na zalozak hradiaci 504. Asi by mal DP vypravovat na nocaky menej poruchove vozy...
Avion Petrzalka je super linka, dnes s tou Karosou vodic zihal po dialnici aspon 90.
Vcera jazdila 6ka kvoli Kuchajde a Polusu az do 01.15 (vlastne to uz bolo dnes) - info: PP
hroch: No, ja by som az tak velmi netvrdil, ze som boh V CP som totiz nasiel nejake chyby (nebudem radsej komentovat, ze preco vznikli...), takze prave teraz som uploadol novu (uz tretiu) verziu a stale je tam chyba v 92ke. Idem hladat, kde je problem, potom znovu vygenerujem cestaky (trva to pol hodinu) a zajtra by to uz teoreticky malo byt bez problemov...
Pred dvoma tyzdnami som sa vozil v Barcelone metrom. premava kazdych 4-5 minut (zalezi od linky), jazdia na nom masiny Alstom a je super. Urcite je rychlejsie a pohodlnejsie ako napriklad prazske metro (aby som porovnal nieco, co vacsina pozna). TAKE metro by som do BA hned bral.
Vraj Aupark zrusil kyvadlovu dopravu firmy Zajazdy. KONECNE. Cakam, kedy to iste spravi avion. Cervene Karsy su uz bez reklamy auparku a jazdia do avionu.
Pozor pozor! Kedze sa intenzivne pracuje na anglickej verzii iMHD, bol som nuteny upravit vacsinu programov. Preto prosim vsetkych, ktori by nasli nejake chyby (napr. chybajuce slova a podobne), aby sa mi ozvali mailom. Vdaka.
A mal by som aj novinku, keby Pieskovisko posielalo maily - v iMHD news sa uz totiz da nastavenie posielania mailov aj bez diakritiky. Ale kym server maily posielat nebude, tak to ani skusat nemusite
Si: Ak by sa ti investicia do 1435ky vratila o 100 rokov (a treba si zobrat komplexne, kolko by to stalo), mozes byt rad. A uz vidim, ako by potom o nas o niekolko desatroci hovorili, ze kde sme podeli rozum, ked sme sa do zmeny rozchodu pustili, pretoze tie praxy si viem predstavit v x lepsich projektoch. A ako mi vysvetlis to, ze v Taliansku sa zacina stavat nova elina na tisicke? Ze by preto, lebo je horsia? Asik ne.
busmechanik: Ake skusenosti mate s 6230?
KLF: Isti ludia z DPB stale uzazuju o prechode na siroky rozchod, no nastastie nie su na to praxy
Si: Vies si predstavit, zeby teraz zacal DP znova rozkopavat Vajnorsku, Nabrezie, atd. proste vsetky zrekonstruovane trate ? Podla mna su radi, ze su radi, ked si opravia aspon tych par kilometrikov (doslova par!) rocne. DOST pochybujem, zeby TERAZ zacali rozkopavat useky co rekonstruovali pred 2-3 rokmi a menej... Myslim, ze vzhladom na to, ze sa rekonstruuju trate je jasne, ze DP v dohladnej dobe (horizont 15-20 rokov) nerata s prechodom na iny rozchod. Ale ver mi - "tisicka" sa da spravit tak, ze sa na nej bude jazdit ako v lietadle - KED SA CHCE.
Spectre: suhlasim uplne z tebou. A ako pravidelny sprievodca stacilo by zajst do garaze a vymenit snek dveri.Alebo aj v BA je KE problem , niesu sneky?
TURBO:Ano u nas v kosiciach sa planuje z plynovymi autobusmy.Uz sa dal robit prvy pokusny kralik Karosa B732 ev.c.6230 a onedlho budu ho nasledovat aj 6236 , 6222 , a B731 ev.c.6367.Planuju sa aj generalky B742 3101-3105 ale s tym ze autobus bude mat zatial agregat na naftu.
Dnes som bol v blave a poobzeral som si neake veci.O tom napisem ale neskor.
Turbo: zmensenie sirky voznovej skrine je cestou ku znizeniu prepravnej kapacity, takze tadial cesta nevedie... okrem toho si zrataj kolko oblukov v BA elektricka prechadza a pokial by boli dobre spravene, kolko casu stratis pri prechode nimi 30 kmh miesto 40 kmh. Dalsou vyhodou zmeny rozchodu by bola rekonstrukcia trati, aj ked tie najkritickejsie useky sa uz podarilo vymenit, myslim ze rekonstrukcia by tratiam len prospela (preto by som nebral vysku nakladov na zmenu rozchodu ako len zmenu rozchodu, ale zaroven aj ako rekonstrukciu trati... a na to by si sa asi nestazoval, ze ano...) financna navratnost zmeny by bola asi dost dlha, ale ako zaryty odporca 1435 zabudas na vyhody co zmena moze priniest (a myslim ze vyhody 1000ky v oblukoch som kvoli tomu ochotny stratit, v BA nie je horska zeleznica, kde su nevyhnutne mnozstva oblukov a pod)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.