hmm, ludkovia - krasne rozpravanie o nocnych linkach. Mne sa len zda, ze tu nie je problem, ako a kade ich viest, ale skor, ako dosiahnut, aby MHD chodila aj v noci
.
A este som nepocul ani jeden padny argument zo strany DPB, ci magistratu, preco v noci mhd defacto nechodi. (To s tymi prachmi a zabavou - to nepovazujem za padne /toboz nie rozumne/ argumenty).

A este som nepocul ani jeden padny argument zo strany DPB, ci magistratu, preco v noci mhd defacto nechodi. (To s tymi prachmi a zabavou - to nepovazujem za padne /toboz nie rozumne/ argumenty).
J
Vladimír: zdražovanie 10m lístka bolo zapríčinené zneužívaním cestujúcimi. Také, že cesta mu trvala 15m a si kúpil 10m lístok a neskôr ho cvikol alebo tvrdil, že nastúpil neskôr. Tak DPB zdvihol cenu. V podstate cestujúci okradli sami seba. Veď skús vypočítať nárast ceny 30m či 60m. Ja si nepamätám čo stáli predtým.
A čo sa nočákov týka, bolo by to veľmo ľahké, ak by stačilo, len rozhodnutie DPB. Tam treba aby si mesto začalo objednávať nočnú dopravu. Ak zobereme do úvahy ten fakt, že DPB za to peniaze nedostáva, tak môžme byť radi, že máme aspoň túto úbohú nočnu dopravu.
Tie nočáky by sa vôbec mali zmeniť na N1 až N18. bolo by to pochopitelnejšie aj pre cudzincov. Nacht, night, nuit(fr).
A ako sa ti vozí v Citare. Lepšie ako Cytibus? Bral by si ho do Prešova?
V Bratislavských novinách je článok o investičných akciách GIB (Generálny investor Bratislavy) a je tam, citujem: "Ďalšou pripravovanou akciou sú úpravy na uliciach Karloveská - Schneidera-Trnavského - Saratovská. Pripravovanými opatreniami (inštalácia cestnej svetelnej signalizácie, posuny zastávok a pod.) sa má docieliť uprednostnenie MHD.