Reply on: setra #156760:
a všetci z Molecky idú práve(!) pod Nový most, však? 
okrem toho je úplne jedno "koľko" liniek ide ale dôležitý je interval. takže - je problém vybrať dve elinové súpravy na "otočku" Šafko-Karlovka? je to lacnejšie či drahšie ako ťahať nezmyselnú 133? je problém stiahnuť 1-tku z tunela k Dunaju? a keď podľa teba všetci idú pod most - je problém skrátiť 133 po most? veď spod mosta sa dostaneš na 1 prestup 50/70/28 na MSc i ku EV

ad2/ok, tak čo takto dať tie vozy na nejakú úplne inú linku...?

no.ev.di.
1) dobudovanie trolejí v úseku od obratiska cez Botanickú a Mlynskú dolinu na Patrónku a potom trolejová stopa, ktorá by umožňovala odbočenie na Predstaničnom námestí v smere Pražská - Hl.st.
2. nakúpiť potrebný počet kĺbových trolejbusov na L32+33 a zaviesť interval 3/5/3-4//6-7, L32 by zachádzala k Hl.st. v intervaloch 12/15/15//20, tak by sa pomohlo aj víkendovej premávke na L32 a aj Kramárom, kde by už definitívne stačili sóla na L212.