Co je to za blbost? Aj ked mi plati karta dlhsie tak ju budem musiet menit? Nech si trhnu, bud to hodim na ISIC (a vybodnem sa na BID priplatok), alebo uz naozaj zacnem jazdit na cierno, lebo na toto nervy nemam.
A dnes ako som šiel okolo som videl niečo neobvyklé. MsP tam dala zábrany s nejakým textom, mala pristavené vozidlo a inkasovala od zamestnancov múzea za neoprávnené parkovanie. ? Myslel som, že v Bratislave je to nemožné. ?
"V tej obnove trolejbusov, tam našou snahou bolo zabezpečiť 35 kĺbových nových nízkopodlažných trolejbusov a 30 sólo vozidiel, ale to je podľa mňa projekt na takých desať rokov, ale každý rok by bolo vhodné nakúpiť rádovo tých dvadsať vozidiel pre Bratislavu." http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11026023&p1=51337#mesg20
Dnes presne po mesiaci mi bol doručený list od ÚVO ohľadom podnetu na DPB. Bol pomerne rozsiahly (cca jeden a pol strany) a zistil som, že ako sú naše zákony dobre napísané... Odpísali mi to, že sa mojím podaním zaoberali, ale kontrolu na základe podania FO môžu začať len vtedy keď list príde 7 dní pred podpisom zmluvy čo sa dá jednoducho obísť ako v tomto prípade, že zmluva bola podpísaná 11.8.2010 ale ÚVO to dali vedieť až 2.9.2010 s tým, že ÚVO to zverejnili 4.9.2010 (asi DPB vedel veľmi dobre, prečo dáva ÚVO vedieť až po tomto termíne). Avšak ďalej mi napísali, že zvážia ešte jeden krok, ale nebudem ho tu písať lebo sem chodia aj vysoký ľudia z DPB a ešte by sa spustili skartovačky ako v prípade Nového Mesta v kauze prideľovania bytov. ?
no ešte to nekončí, ešte DPB k tomu vydá stanovisko, zatiaľ na ich strane je záujem to dať do praxe a určite to neostane bez odozvy tento list, resp. už dnes ráno som bol v DPB osobne prehodiť reč čo a ako.
kto by to chcel odpoveď z magistrátu na ten návrh v lepšej kvalite tak tu je v PDF formáte zozipované ale každá strana je zvlášť, lebo mi to tak scanner hodil ?
a to ešte si predstav, že by dakto podal návrh s ešte menším počtom liniek a 4min intervalom ? tí by to asi nerozdýchali ani do šibačky ? osobne si myslím, že 4min návrh je ešte lepší ako toto s 8min, ale úprimne si povedzme, že na to by bolo treba už mať aj vozový park na nejakej úrovni, keďže by sa počet prestupov zvýšil, takže 4min až v budúcnosti. Tie obajovačky toho ako sa cestujúcim nebude chcieť prestupovať a ako budú dezorientovaní to ma neprekvapuje ale zaskočilo ma to posudzovanie odkiaľ kam majú z ktorej radiály priame spojenie :
1. posudzovať ako jednu z prvých vecí, odkiaľ kam je priame spojenie pri návrhu kde je redukcia počtu liniek úchylnosť, aj keď povedzme, že smerodajné bolo pre návrh aby z každej radiály bolo spojenie na Obchodnú a Špitálsku, čo s výnimkou Vajnorskej (tam ani dnes nie je spojenie s Obchodnou) bolo splnené a spojenie Dúbravka - Špitálska je na jeden prestup, rovnako ako Vajnorská - Obchodná.
2. posudzovala zvlášť spojenie k zastávke Jesenského a Kamenné nám. ? iróniou je, že v návrhu C je spojenie Dúbravka - Šafko ale Šafko - Dúbravka už nie je a to si dotyčná nevšimla, pričom L4 ide v C) Dúbravka-Šafko/Štúra-Špitálska-Zlaté piesky
Predstavte si, z dvojjazyčného CP linky č. 801 zmizli maďarské názvy zastávok na území SR a pribudol maďarský preklad dátumu platnosti CP (to tu niekto kritizoval, že to zabudli preložiť). http://www.dpb.sk/files/upload/docs/CP_Rajka_dvojjaz.pdf
to je obohraná platňa zo strany magoriátu, čo ma však viac zarazilo, že im sa ako centrum ráta zastávka Jesenského a Kamenné nám. a Nám. SNP už nie, pričom je to triangel zastávok, ktoré sa vzájomne dopĺňajú. Potom to predceňovanie hlavnej stanice, ako jej význam porastie a pod. ? a hlavne ignorácia možnosti variácie S a BEZ linky 14, ktorá by pomohla doplniť chýbajúcu kapacitu v Ružinove, kde mi dotyčná osobna suverénne odpísala, že znižujem tam kapacitu. Znižujem ju iba v prípade bez L14. Vôbec celkovo mi to príde tak, že oni asi čakajú, že všade kapacity porastú ako huby po daždi. A tiež záder, že pri Štefanovičovej sú dôležité inštitúcie kam ľudia cestujú. No tak schválne, koľko ľudí z Úradu vlády, ministerstva financii,MDPaT, NBS cestuje MHDčkou a koľko študentov denne dochádza do STU od hl.st.? Skôr by som riešil balíky študentov čo idú z Mladej Gardy a Peknej cesty a preto tam mám špičkovú L17 v návrhu. Mám dojem, že osoba si prečítala iba tabuľku kde boli uvedené kapacity a neskôr spísala prehľad odkiaľ sa nedá kam dostať priamo. Absolútna ignorácia skutočnosti, že pri menšom počte liniek asi nejaké to priame spojenie odpadne a na to, že tam mám menší počet liniek sa podarilo slušne obslúžiť z každej radiály Obchodnú aj Špitálsku, ktoré podľa mňa sú v centre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Willo