Reply on: S499.1023 #155734:
a to ešte si predstav, že by dakto podal návrh s ešte menším počtom liniek a 4min intervalom ? tí by to asi nerozdýchali ani do šibačky ? osobne si myslím, že 4min návrh je ešte lepší ako toto s 8min, ale úprimne si povedzme, že na to by bolo treba už mať aj vozový park na nejakej úrovni, keďže by sa počet prestupov zvýšil, takže 4min až v budúcnosti. Tie obajovačky toho ako sa cestujúcim nebude chcieť prestupovať a ako budú dezorientovaní to ma neprekvapuje ale zaskočilo ma to posudzovanie odkiaľ kam majú z ktorej radiály priame spojenie :1. posudzovať ako jednu z prvých vecí, odkiaľ kam je priame spojenie pri návrhu kde je redukcia počtu liniek úchylnosť, aj keď povedzme, že smerodajné bolo pre návrh aby z každej radiály bolo spojenie na Obchodnú a Špitálsku, čo s výnimkou Vajnorskej (tam ani dnes nie je spojenie s Obchodnou) bolo splnené a spojenie Dúbravka - Špitálska je na jeden prestup, rovnako ako Vajnorská - Obchodná.
2. posudzovala zvlášť spojenie k zastávke Jesenského a Kamenné nám. ? iróniou je, že v návrhu C je spojenie Dúbravka - Šafko ale Šafko - Dúbravka už nie je a to si dotyčná nevšimla, pričom L4 ide v C) Dúbravka-Šafko/Štúra-Špitálska-Zlaté piesky
no.ev.di.
Ružinov ráno dnes : je 3800 osôb (L9 10xTT=2200, L8+14=10xK2=1600)
Ružinov v návrhu : bez L14 iba s TT to bude 15xTT=3300 (-500, cca 3xK2), s L14 = 4050 (+250)
Dotyčná osoba povedala, že dnes je ráno kapacita v Ružinove 3500, čo by bolo iba keby na L9 premávala každá druhá súprava ako K2. Ja som Kačicu na L9 videl iba počas výluky a vo výnimočnej situácií, takže akosi dotyčnej ani kapacita nesadla. Okrem toho nad tým návrhom som sedel aj s ľuďmi čo robia okolo MHD, takže nie je to fantazmagória.