Predstav si, že 0. ? Jediný krát som sa sťažoval pred x rokmi na jednu udalosť ale to somnou ďalší počet ľudí. A ako priamo s tým človekom? Veď som sa normálne pýtal kde mám napísať nakoľko je to dosť neobvyklá situácia nakoľko to nespadá priamo na postup pracovníka ani internetového objednávkového systému. Nakoniec som napísal mediátorke. Určite nebudem cestovať znova na pobočku za to, že DPB to nevie vybaviť na prvý raz. Žijeme v 21. storočí a som zástanca, že všetko čo sa dá vybaviť cez internet tak aj vybavím. Šetrí to veľa času a môžem ho využiť na iné aktivity. A nechápem čo ti na tom vadí, že sa sťažujem... Ja na rozdiel 99% ľudí čo len nadávajú na problémy sa ich snažím aj riešiť a podarilo sa mi vyriešiť už niekoľko problémov, na ktoré len iní nadávali, že to niekto nerieši, ale aj ako mohli keď o tom nikto neinformoval? ?
Ty si tiež jeden z tých notorických sťažovateľov. Tiež by si si niečo mohol vybaviť aj priamo s tým človekom. Koľko sťažností mesačne na DPB napíšeš? ?
Po tom ako som cestoval v piatok domov miesto cca 20 minút vyše hodiny som si myslel, že ma už DPB ničím neprekvapí. Ale práve sa pozerám, že tetuška v predajni DPB mi nepredĺžila platnosť karty pritom tam do toho svojho prístroja ťukala aspoň minútu... Vivat DPB a jeho excelentné služby! ?
Ak myslím na toho istého pána, na ktorého asi aj Ty ? , tak vedz, že on s tým vôbec nič nemá. Myslím tým tie konfrontácie bez zmyslu.Tam sú väčšinou (skoro výlučne) zainteresovaní právnici, ľudia z kontroly a pod. Tým to však vyplýva z pracovných povinností. Ide len o tých notorických hádačov, ktorí chcú mať vždy pravdu a nejde ich poslať do ...
Zo skúseností a dlhoročných viem, že konfrontácia zainteresovaných pri riešení akéhokoľvek problému nikam nevedie. Akurát zamestná zopár ľudí a podľa problému, ktorý sa má riešiť, ich znechutí (konanie vodiča, revízora, dispečera, ...). Každý si aj tak melie svoje, bez dôkazov.
Tu pomoze jedine zaloba/tresne oznamenie/cokolvek so sudom na konkretneho cloveka, co ta napadol a na DP/SAD (a samozrejme mat dokazy ako svedkov, lekarske spravy a podobne). A ak budes "svina" vysudis aj nejake peniaze ako bolestne + uhradu trov konania.
prečo si to vyšetruje vždy všetko dopravca interne?! Šofér SAD ti nezastaví na zastávke, odmietne zastaviť, alebo sa mu nepáči počet mincí akým platíš a robí problémy, revízori kontrolujú iba slušne vyzerajúcich ľudí, socky a rómov nechávajú tak,atď... a potom ti len dojde, že zamestnanca už "pokarhali" strhli mu prémie, a bla bla bla... Podľa mňa by sa to malo riešiť tak, že osobne príde cestujúci na miesto kde sa to bude so šoférom riešiť a cestu cestujúcemu by hradil dopravca (určite ho to nezrujnuje), resp. by mu ju uhradil z toho čo strhnú šoférovi a ten má po prémiách, príp. aj strhnutie z platu by bolo fajn ak už s ním boli problémy.
Na ušetrenie vzkm by to podľa mňa bolo dobré. Pozri si súčasnú trasu 151-ky v oboch smeroch (stačí na mape).
Ale páči sa mi, že 51-ka má po poslednej zmene v oboch smeroch rovnakú trasu bez všelijakých jednosmerných zachádzok a kľučkovania hore-dole. Myslím "kolotoč okolo Istráču" a neskôr nadchádzku v smere na Nobelovu, len aby stála priamo pred hlavným vchodom do Polusu. ?
Samozrejme, že je zbytočná. Dovolím si zhrnúť jej genézu: Zlošuk použil výraz Kamenné square, ja som ho V ŽARTE opravil a Zlošuk z toho rozvinul veľkú tému. Realita je taká, že miestne názvy sa neprekladajú, a to ani celé, ani spolovice. Polopreklad je najhoršia možnosť zo všetkých.
no.ev.di.