Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #154420:
To epcl bola pre teba určite rýchlejšia možnosť než cez obmudsmanku. Ja mám s epcl@dpb dobrú skúsenosť #139046 (informoval som sa - rýchlo a podrobne odpísali).

Krátko na to na jar na moju vtedy novú čipovú kartu DPB mi nesympatická pani v jednej predajni DPB nahrala študentskú zľavu len do 31. 8. Hneď som to zbadal na čítačke, ale bolo krátko pred záverečnou a pani nebola ochotná sa tým zaoberať, že mám prísť si to dať opraviť až v auguste...

Tak som zašiel do inej predajne, kde mi to na počkanie (samozrejme bezplatne) opravili na do 15. 10. Tak som sa rozhodol nesťažovať sa.
Reply on: Spacer1 #154423:
A ako to ma riesit s tym clovekom ty mudrlant ked chybu zisti az ked pojde na DPB.sk??
Reply on: Valec #154406:
Ale nie! Priamo predstaviteľom (ak vôbec takí sú) BID. ?
Reply on: Spacer1 #154423:
Predstav si, že 0. ? Jediný krát som sa sťažoval pred x rokmi na jednu udalosť ale to somnou ďalší počet ľudí. A ako priamo s tým človekom? Veď som sa normálne pýtal kde mám napísať nakoľko je to dosť neobvyklá situácia nakoľko to nespadá priamo na postup pracovníka ani internetového objednávkového systému. Nakoniec som napísal mediátorke. Určite nebudem cestovať znova na pobočku za to, že DPB to nevie vybaviť na prvý raz. Žijeme v 21. storočí a som zástanca, že všetko čo sa dá vybaviť cez internet tak aj vybavím. Šetrí to veľa času a môžem ho využiť na iné aktivity. A nechápem čo ti na tom vadí, že sa sťažujem... Ja na rozdiel 99% ľudí čo len nadávajú na problémy sa ich snažím aj riešiť a podarilo sa mi vyriešiť už niekoľko problémov, na ktoré len iní nadávali, že to niekto nerieši, ale aj ako mohli keď o tom nikto neinformoval? ?
Reply on: luky133 #154420:
Ty si tiež jeden z tých notorických sťažovateľov. Tiež by si si niečo mohol vybaviť aj priamo s tým človekom. Koľko sťažností mesačne na DPB napíšeš? ?
Reply on: TeBeCe #154421:
Trvá to 24 hodín podľa ich popisu a zľavu som si predlžoval v piatok... ☠
Reply on: luky133 #154419:
mozno to chvilu trva, kym sa ta zmena prejavi v systeme na webe...
Reply on: luky133 #154419:
Som už aj zabudol kde sa mám stažovať? na epcl@dpb.sk alebo na normálnom e-maily na sťažnosti? Môj doklad o zľave som tam nechal...
Po tom ako som cestoval v piatok domov miesto cca 20 minút vyše hodiny som si myslel, že ma už DPB ničím neprekvapí. Ale práve sa pozerám, že tetuška v predajni DPB mi nepredĺžila platnosť karty pritom tam do toho svojho prístroja ťukala aspoň minútu... Vivat DPB a jeho excelentné služby! ?
Reply on: S499.1023 #154417:
Ak myslím na toho istého pána, na ktorého asi aj Ty ? , tak vedz, že on s tým vôbec nič nemá. Myslím tým tie konfrontácie bez zmyslu.Tam sú väčšinou (skoro výlučne) zainteresovaní právnici, ľudia z kontroly a pod. Tým to však vyplýva z pracovných povinností. Ide len o tých notorických hádačov, ktorí chcú mať vždy pravdu a nejde ich poslať do ...
Reply on: dopravak123 #154416:
Žeby B.W. ? ?
Reply on: 810zssk #154412:
Zo skúseností a dlhoročných viem, že konfrontácia zainteresovaných pri riešení akéhokoľvek problému nikam nevedie. Akurát zamestná zopár ľudí a podľa problému, ktorý sa má riešiť, ich znechutí (konanie vodiča, revízora, dispečera, ...). Každý si aj tak melie svoje, bez dôkazov.
Reply on: no.ev.di. #154413:
A ty o čom zase točíš? Čo si zase vymýšľaš? Ktorý dopravca ti odmietol konfrontáciu?
Reply on: no.ev.di. #154411:
Tu pomoze jedine zaloba/tresne oznamenie/cokolvek so sudom na konkretneho cloveka, co ta napadol a na DP/SAD (a samozrejme mat dokazy ako svedkov, lekarske spravy a podobne). A ak budes "svina" vysudis aj nejake peniaze ako bolestne + uhradu trov konania.
Reply on: 810zssk #154412:
ale DP na Slovensku a SADky asi ťažko.
Reply on: no.ev.di. #154411:
Konfrontaciu ti vacsina firiem umozni.
Reply on: AAA #154392:
prečo si to vyšetruje vždy všetko dopravca interne?! Šofér SAD ti nezastaví na zastávke, odmietne zastaviť, alebo sa mu nepáči počet mincí akým platíš a robí problémy, revízori kontrolujú iba slušne vyzerajúcich ľudí, socky a rómov nechávajú tak,atď... a potom ti len dojde, že zamestnanca už "pokarhali" strhli mu prémie, a bla bla bla... Podľa mňa by sa to malo riešiť tak, že osobne príde cestujúci na miesto kde sa to bude so šoférom riešiť a cestu cestujúcemu by hradil dopravca (určite ho to nezrujnuje), resp. by mu ju uhradil z toho čo strhnú šoférovi a ten má po prémiách, príp. aj strhnutie z platu by bolo fajn ak už s ním boli problémy.
Reply on: intony #154407:
Na ušetrenie vzkm by to podľa mňa bolo dobré. Pozri si súčasnú trasu 151-ky v oboch smeroch (stačí na mape).

Ale páči sa mi, že 51-ka má po poslednej zmene v oboch smeroch rovnakú trasu bez všelijakých jednosmerných zachádzok a kľučkovania hore-dole. Myslím "kolotoč okolo Istráču" a neskôr nadchádzku v smere na Nobelovu, len aby stála priamo pred hlavným vchodom do Polusu. ?
Reply on: 810zssk #154404:
Samozrejme, že je zbytočná. Dovolím si zhrnúť jej genézu: Zlošuk použil výraz Kamenné square, ja som ho V ŽARTE opravil a Zlošuk z toho rozvinul veľkú tému. Realita je taká, že miestne názvy sa neprekladajú, a to ani celé, ani spolovice. Polopreklad je najhoršia možnosť zo všetkých.
Reply on: intony #154407:
Len tak, obcas to robim ? Lepsie to znie tak na spestrenie (a v tomto pripade to aj vsetci pochopili, na rozdiel od inych situacii :D).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.