Reply on: m@rtin #15370:
Ja veľmi pozorne čítam Tvoje príspevky. A po prečítaní posledného som sa normálne musel zamyslieť AKO EŠTE INAK jasne Ti to mám napísať:- jasné, že 90% električkových tratí v Košiciach potrebuje rekonštrukciu. To mi predsa vôbec oznamovať nemusíš a je to jasné každému. Ale Z ČOHO sa má tá rekonštrukcia uskutočniť??? Ja vlastne vôbec nechápem, čo si tým chcel povedať...
- je evidentné, že príspevky celé nečítaš Ty. Preto Ti ZNOVA opakujem, že cestovný poriadok "predmetných liniek" má len jeden stĺpec odchodov, ktorý je označený ako "Deň školského vyučovania", čím je jasne naznačené, že v iných dňoch ako v dňoch školského vyučovania linka nejazdí. Teda rozsah prevádzky je jasne popísaný. Na rozdiel od jesenných, vianočných, jarných, či veľkonočných školských prázdnin sú letné prázdniny o dosť dlhšie. A priemerný cestujúci sa praxi má sklony chovať ako malé dieťa a aj napriek ZRETEĽNÉMU VYZNAČENIU V CESTOVNOM PORIADKU, že linka premáva len v dňoch školského vyučovania a teda v júli a auguste určite nepremáva, je schopný po letmom preskúmaní CP na ňu čakať a po "vynechaní" spoja linky sa ísť sťažovať. A pracovníci DPMK, aj keď TO VÔBEC NIE JE ICH POVINNOSŤOU v záujme ušetriť cestujúceho zbytočných nepríjemností, si dobrovoľne dávajú tú námahu, že po dobu dvoch mesiacov zo zastávok odstránia cestovné poriadky nepremávajúcich liniek, ABY CESTUJÚCICH ZBYTOČNE NEPLIETLI. Ak aj po tomto ešte označíš ich ústretový krok za nezákonný, už Ti asi ani neodpoviem, lebo to asi nemá zmysel.
Turbo
Dufam ze ked sa bavime o elektricke v Petrzalke, tak myslime obaja rychlodraznu elektricku, na vlastnom telese s mimourovnovym krizovanim, popripade s plnou preferenciu. A medzistanicne vzdialenosti by mali byt rozhodne vacsie ako napr. v Karlovej Vsi. Vsak pozri projekt tu na tejto stranke v sekcii clanky. Tu mas link. Dufam ze pojde.