Tak jedna pozitívna: Dnes ráno na Moste 4 autá v sebe asi 50m od zastávky aupark. Kolóna bola od zastávky Dvory. Bol som v 93, krásne si to frčal okolo kolóny a prišiel na zastávku Aupark. Keď z nej odchádzal, padla mi sánka až na zem. Policajt zdvihol terčík a zastavil všetkú dopravu, ukázal na bus a dal mu prednosť
Takže nie všetko je čierne. A osobne som radšej keď trčím s busom v zápche, totižto nemíňam svoj benzín.



Vladimír
Pokračujem v našej hre:
1. Električky budú zrušené? Môžeš mne nevedomému milostivo aspoň naznačiť, prečo sa rekonštruovala minulý rok prvá časť Južnej triedy, prečo sa tento rok prerába električkový uzol Nám. osloboditeľov a rekonštruuje rýchlodráha a prečo sa na budúci rok prirpavuje druhá etapa rekonštrukcie Južnej triedy??? Prečo sa naďalej vykonávajú veľké priehliadky na všetkých vozňoch a prečo sa tohto roku začína rekonštrukcia vozňov KT8D5 na KT8D5N?
2. Prečo autobus C744 po veľkej prehliadke vyzeral ako keby absolvoval Paríž-Dakar neviem. Ale vďaka za info, že bol po veľkej prehliadke. Ja som si až dodnes myslel, že opravy C744 sa začali vykonávať až v zime 2002...
x. Prečo sú aj košické Karosy vlastne Vrakosy, prečo si si zašpinil ruku v T6A5-ke, prečo je stav električkových tratí taký ako je, prečo neumývajú autobusy a ďalej na všeko, čo si ešte chcel pokračovať je odpoveď NEVIEM. PRETOŽE UŽ TO RAZ POCHOP, ANI MNE SA TO NEPÁČI, NO JA NIE SOM KOŠIČAN A NIE SOM ZAMESTNANCOM DPMK A NA ZAMESTNANCOV TOHTO PODNIKU MÁM PRAMINIMÁLNY VPLYV.
Ja stále som kritikom DPMK. Ale svet je farebný, nie čiernobiely.