Reply on: si #15334:
Z toho si nic nerob.
Ja som vcera isiel 32 z Molecovej na Bardosovu. Na Molecovej som videl ukrutnu zacpu smerom do Karlovky, samozrejme elektricky jazdili normalne. Tato zacpa bola aj pod mostom Lafranconi a bohvie kam az siahala. Urcite to hlasili v radiu, lebo aj Mlynska dolina bola komplet upchata. Stali sme tam 30 minut!!! Chudak vodic, uz pozeral na palubak, ze mal mat odchod zo Stanice... Na patronke uplny chaos, najviac ma vytacali ti kreteni, ktori sa nasilu tlacili do krizovatky a potom branili v jazde ostatnym. Uplny blbci. Vytrubovalo sa, nadavalo sa... Kua, a ja som musel v tom vsetkom byt. KUA, tieto zatazove smery treba zatramvajovat, poyebany gumokoly aj tak stoja v zapche!!! Meskal som pol hodinu! A kvoli komu? Kvoli osobnym gumokolom, resp. kvoli autobusu, ktori stoji spolu s nimi v zapche! Vcerajsi den ma iba utvrdil v mojom nazore, ze autobus je menejcenny dopravny prostriedok. Je pomaly, ma nizku obsaditelnost, treba do neho liat naftu a olej a smrdi!!! Je vhodny maximalne ako doplnok k tramvaji, napr na linky 51 alebo do Cunova. Ale na vnutromestskych linkach, ktore su stale preplnene, mavaju meskania a smrdia v meste by bolo naozaj vhodne elektricku trakciu a to taku, co ide na vlastnom telese. Ale urcite nie fantazmagorie typu metro a.s.

si
dnes som siel nieco po 16tej z centra mesta, ako inac, zasiel som na zastavku Rajska, ze sa odveziem 202kou na dolne hony. dosiel som na zastavku, kopa ludi, ziaden trolejbus v dohlade (je to konecna a zvykne sa tam ponevierat neaka ta 205 a neaka ta 202ka, z kazdeho po 1ks). Odchadzat mal prave v tej chvili 202/5 (16:28). Mnozstvo uz dost nervoznych ludi svedcilo o tom, ze hodnu chviluuz nic neslo. po dlhom cakani sa objavila 15TRMka a za nou aj 14TRka, vyhodili ludi a hned sli na nastupiste nalozit dalsich... dotycna 15TRMka bola ta 202/5, z Rajskej sme odchadzali o 16:37, t.j. -9. Cestou na Dolne Hony bolo jasne vidiet dovod jeho neskoreho prichodu - stojace smradiace gumokoly od ul. 29. augusta az po Mileticovu. Pri vyusteni Mileticovej bol dokonca chvilkovy problem s trakcnym napajanim (asi prilis vela vozidiel v useku), kedy takmer zastalo MGcko a len velmi pomaly a lenivo sa potom znova rozbiehalo (evidentne vyrazny pokles napatia v trakcnej sieti). Vodic sa snazil ist v danej situacii tak, aby neziskaval este vacsie meskanie, najlepsie bolo, ked pri cintorine ruzinov (mal -11) bola sora na odbocenie na medzijarky, tak sa na soru vybodol, obehol ju cez pravy jazdny pruh az uplne dopredu a tam sa zaradil :-)) usetril tym minimalne 3 minuty dalsieho meskania:-)
Prijazd na obratisko bol s -12, na obratisku boli az 3 !!! trolejbusy, 2 na linke 201 a 1 na linke 202 (obvykle sa tam v tuto dennu dobu ponevieraju 3 - 4 vozidla z kazdejlinky, t.j. 6 - 8 vozidiel). Aj som si to preistotu odfotil
S tou kolonou aut od mileticovej az do centra mesta som sa v tejto dennej dobe nestretol po prvykrat. Mozno by neuskodilo, keby sa kompetenti zamysleli nad kontrolou prejazdnosti vyhradeneho jazdneho pruhu pre MHD ktory je medzi mileticovou a kosickou a v dalsom useku nad vyhradenim jedneho jazdneho pruhu pre MHD. Ved aj tak je jedno, ci tie auta stoja v 2 radoch alebo v jednom