Neviem preco, ale mam pocit, ze prave toto je sposobene chybou tesnenia - aj mne sa obcas doma na okne stane, ze okno sa "prilepi" a ked silnejsie potiahnem, tak potom "buchne" - to iste sa moze diat aj tu - dvere sa otvaraju lenze su "prilepene" a ako sa stupnuje tlak na dvere, tak potom (ked sa odlepia) tak silno "buchnu".
Tedom to ma ale tusim osetrene nejakou "brzdou" - vzdy ked som nim siel, tak dvere sa vzdy oneskorene otvorili a vyzeralo to, ze tresnu ako v 15Tr/M - ale vzdy sa pred uplnym otvorenim "zastavili" ci "spomalili" a tym padom nerachli.
Zato ja som minulý týždeň cestoval bratislavskou kĺbo-sorkou len jedinou náhodne vybranou a tá to robila. Hneď ma to zaujalo, že nový voz a dvere sa oneskorene rozletia s rachotom jak na starej 15 Tr-ke. Z nitrianskych vozov to nerobí, pokiaľ viem, ani jeden a nič podobné som si tento víkend nevšimol ani v prešovskom Sore.
Samozrejme, že teoreticky to možné je. V praxi ale sú dvere na pražských a bratislavských SOR-och ronaké, tak isto ako tie Dunčom opovrhované "kuchynské dosky".
1. Nie, ale to neznamena ze na bratislavskych nemoze byt nieco zle spravene. Inak si neviem vysvetlit ze u nas je ta anomalia a v Prahe nie.
2. Este raz: Nespochybnujem vyznam tej trate, len tvrdim ze to ide aj rychlejsie. Ta trat by mala zmysel najma po otvoreni trate do Pe.
na smiech to uplne nie je... predpokladam ze dvere SOR nevyraba, pochybujem ze je co i len vacsina sucasti autobusov ktore vyraba samotny SOR - on ich len montuje z toho co si objedna u subdodavatelov - a je celkom mozne, ze vyroba konkretnej zakazky zavisi aj od poziadaviek objednavatela, pripadne od ceny aku objednavatel pozaduje a od toho ako je narocny, a ako mozno predpokladat ze sa bude stazovat a dozadovat kvality... proste je uplne pokojne mozne ze to prazskej dodavky montovali ine, drahsie dvere, a do bratislavskej ine, lacnejsie dvere, od ineho dodavatela...
1) Myslíš, že pražské SOR-ky majú iné dvere ? ?
2) Áno, takže iná linka z Dúbravky (pokiaľ by to nebol expres, príde na stanicu v najlepšom prípade súčasne s tou jednotkou, mám skúsenosti ešte s porovnaním 34 Dúbravka - Prievoz a 1 cez tunel na stanicu - keď sme vyrazili súčasne z Dúbravky, pod stanicou sme sa zdravili znova), iná z Karlovky (obávam sa, že by tá 32 rýchlejšia nebola).
Dik.
Neskor ma to napadlo, ze som mal najskor zajst asi za vodicom a oznamit mu ze dosla farba. Som zvedavy ako by vyriesil situaciu s listkom. Musel by mi tam asi perom dopisat tie udaje a dat tam svoj podpis, kedze som musel este prestupavat.
Neviem ako to funguje v BA, ale v Olomouci je to vraj takto:
"Jak postupovat, natiskne-li označovač ve vozidle na jízdenku nesprávné údaje?
Jízdenku si po nástupu do vozidla neprodleně označte a ve vlastním zájmu zkontrolujte. Zjistíte-li závady v tisku (nesprávný datum nebo čas), reklamujte tuto skutečnost nejpozději v následující zastávce u řidiče vozidla. Řidič má pokyny, jak reklamovanou jízdenku ošetřit tak, aby při kontrole byla považována za platnou. Navíc díky Vámi poskytnuté informaci o závadě může řešit zajištění servisu odbavovacího systému."
eripmav
na smiech to uplne nie je... predpokladam ze dvere SOR nevyraba, pochybujem ze je co i len vacsina sucasti autobusov ktore vyraba samotny SOR - on ich len montuje z toho co si objedna u subdodavatelov - a je celkom mozne, ze vyroba konkretnej zakazky zavisi aj od poziadaviek objednavatela, pripadne od ceny aku objednavatel pozaduje a od toho ako je narocny, a ako mozno predpokladat ze sa bude stazovat a dozadovat kvality... proste je uplne pokojne mozne ze to prazskej dodavky montovali ine, drahsie dvere, a do bratislavskej ine, lacnejsie dvere, od ineho dodavatela...