sa tvária ako keby to s nimi malo byť lepšie ? No nasrať im, už len keď vidím čo robia v Bratislave, v celoslovenskom merítku by to bolo ... to neviem slovami opísať a radšej si to ani nepredstavujem ?
nech sa už tá Aréne picne ?
Program predstavení : http://www.divadloarena.sk/
Začiatky : 12x o 19:00, 1x o 17:00 a 18:30
Otázka : Na kerú riť tam bude každý deň a celý deň počas mesiaca premávať autobus, keď od rána do 16:00 tam nikto nechodí a väčšinou sa tam ľudia zbiehajú tak 30min pred predstavením, čiže pri väčšine začiatkov o 19 to je o 18:30. Stačila by kľudne účelová linka, niečo ako L184.
A teraz mi je to fakt trápne, ale keby si náhodou robil ďalšiu aktualizáciu, zastávka "Devín" pre L29 neexistuje, tú treba zrušiť. A "Vápencová" pre L23 neviem či nie je na tej "vodorovnej" komunikácií ako aj rakyta... ale to som si neni istý, to by mali potvrdiť DeNVerčania.
no tak L2,3,8 v úseku Hl.st. - Vazovova - niesú nejak ohromne vyťažené.
Tou otázkou neviem čo si myslel, ale asi ohľadom toho "okruhu" v mojom návrhu L4/9. Takže L9 by šla od Karlovej Vsi štandardne na zastávku Vazovova. Za zastávkou Floriánske nám. by prehodila číslo na L4 s cieľom Karlova Ves a pokračovala na Americké nám. a odtiaľ ako L4 do Karlovky. Opačne : L4 ide z KV po dnešnej trase na Odborárske nám., za ním prehodí číslo na L9 s cieľom Karlova Ves a ide do KV. Posledné "normálne" (t.j. že od Vazovovej pokračujú do KV a nie do vozovne) odchody by boli najneskôr 20:30, čiže tak za 25-30min sú na Vazovovej, t.j. 20:55-21:00 idú posledné L4/9 do Karlovky, do KV prídu pred 21:30. Posledné odchody na L4/9 v čase po 20:30 budú do 21:30, teda to stihne ešte posledná dvojica L4/9 do 21:30 a ako posledná odíde do Krasňan - ak L9, tak od Floriánskeho nám. pokračuje ako L5 na ŽST Vinohrady (príp. môžu dojazdové L9 výjsť rovno z obratiska v KV ako L5 a byť vyznačené v CP pre L5), ak L4 tak od Vazovovej pokračuje ako L11 k ŽST Vinohrady.
Re #150009 810zssk: Ono by hlavne bolo najsamlepšie keby existovala dvojkoľajná trať na Vajanského a Štúrovej ul. Tak by mohla premávať L12 ako kedysi Dúbravka - Šafko - Ružinov, k tomu by aj L4 mohla tadiaľ premávať obojsmerne a trať na Jesenského by sa využívala len v jednom smere linkami 11 a 13, ktoré by sa tu točili + L17. Alebo by bolo vhodnejšie keby električky premávajúce po nábreží v budúcnosti chodili všetky cez Jesenského obojsmerne a cez Šafko by premávali už len električky idúce z/do Petržalky?
teda nech by sa montovalo do tych busov aj modre z neba, netrvalo by to niekolko mesiacov. ja nechapem, ze ako je mozne ze sa im to prepecie. dofrasa, neexistuje ziaden sposob dokazat, ze tam trcia tie vozidla umyselne?
nehovoriac o tom, ze nech by boli dovody akekolvek, jedna sa zjavny pripad zleho hospodarenia podniku, ktory by mal mat personalne konsekvencie vo vedeni!!!
Pani ombudsmanka zase trepla nejaku hovadinu.Podla mna sa jedna o takzvane slucky okolo tankovacieho hrdla na naftovych busoch a nie o "system automatickeho tankovania"
ear4
nehovoriac o tom, ze nech by boli dovody akekolvek, jedna sa zjavny pripad zleho hospodarenia podniku, ktory by mal mat personalne konsekvencie vo vedeni!!!