Reply on: 810zssk #150008:
no tak L2,3,8 v úseku Hl.st. - Vazovova - niesú nejak ohromne vyťažené.Tou otázkou neviem čo si myslel, ale asi ohľadom toho "okruhu" v mojom návrhu L4/9. Takže L9 by šla od Karlovej Vsi štandardne na zastávku Vazovova. Za zastávkou Floriánske nám. by prehodila číslo na L4 s cieľom Karlova Ves a pokračovala na Americké nám. a odtiaľ ako L4 do Karlovky. Opačne : L4 ide z KV po dnešnej trase na Odborárske nám., za ním prehodí číslo na L9 s cieľom Karlova Ves a ide do KV. Posledné "normálne" (t.j. že od Vazovovej pokračujú do KV a nie do vozovne) odchody by boli najneskôr 20:30, čiže tak za 25-30min sú na Vazovovej, t.j. 20:55-21:00 idú posledné L4/9 do Karlovky, do KV prídu pred 21:30. Posledné odchody na L4/9 v čase po 20:30 budú do 21:30, teda to stihne ešte posledná dvojica L4/9 do 21:30 a ako posledná odíde do Krasňan - ak L9, tak od Floriánskeho nám. pokračuje ako L5 na ŽST Vinohrady (príp. môžu dojazdové L9 výjsť rovno z obratiska v KV ako L5 a byť vyznačené v CP pre L5), ak L4 tak od Vazovovej pokračuje ako L11 k ŽST Vinohrady.
Re #150009 810zssk: Ono by hlavne bolo najsamlepšie keby existovala dvojkoľajná trať na Vajanského a Štúrovej ul. Tak by mohla premávať L12 ako kedysi Dúbravka - Šafko - Ružinov, k tomu by aj L4 mohla tadiaľ premávať obojsmerne a trať na Jesenského by sa využívala len v jednom smere linkami 11 a 13, ktoré by sa tu točili + L17. Alebo by bolo vhodnejšie keby električky premávajúce po nábreží v budúcnosti chodili všetky cez Jesenského obojsmerne a cez Šafko by premávali už len električky idúce z/do Petržalky?
m@rtin
http://www.youtube.com/watch?v=X_U1JB5lubg
http://www.youtube.com/watch?v=3VY8S2-8Tqw&feature=related