No mala oprava. KLF jazdi na 11/5 a este vam odkazuje, ze uplna rarita, ze v kabine funguju horne vetraky, ci co
.
Jo inak - teraz akurat som videl na trnavskom myte - smer od polusu (10min dozadu) nahodou - z UDJD asik siel - "novu" historicku elinu - supravu - prvy voz + vlecinak. Neviem, co to je - ale vyzerali uplne nanovo natrete, prvy voz mal zberac cerveny, (rovnakeho typu, ako klascike K2, ci T3) a druhy voz bol vleciniak, takze nemal nic - to je jasne.
.Jo inak - teraz akurat som videl na trnavskom myte - smer od polusu (10min dozadu) nahodou - z UDJD asik siel - "novu" historicku elinu - supravu - prvy voz + vlecinak. Neviem, co to je - ale vyzerali uplne nanovo natrete, prvy voz mal zberac cerveny, (rovnakeho typu, ako klascike K2, ci T3) a druhy voz bol vleciniak, takze nemal nic - to je jasne.
a občanom pre posilnenie trhavého

Uz su vidno tie zelene nosne kovove tramy, co boli priblizne v prvej tretine objektu a mala cast spoza nich-ostatok uz nie je
Vladimír
Ad prestávky: Za ideálny čas na prestávku považujem pomer 3:1 (jazda:prestávka). Teda ak jazda trvá 45 minút, prestávka nech je 15 minút a pod. Zatiaľ by som do električiek nerýpal, ale nejprv by som sa sústredil na získanie odpovede na otázku, ako môžu existovať autobusové linky, ktoré majú prestávku dlhšiu ako jazdu!