No tak som sa bol pozrieť na to Trnavské a išlo by to.
Linka 78 od zastávky Krížna, by prešla cez križovatku a hneď by vošla na trať. Tam je ešte trať na úrovni cesty. Zastavila by na zastávke pre 8, 9, 14. Znej by potom normálne prešla na Trnavskú cestu. Semafor by sa nemusel prestavovať, lebo keď majú autá zelenú doprava k Z. štadiónu tak v smere k Polusu majú červenú. Len by bolo treba odstrániť asi tri metre ostrovčeka, ktorý tam je. Teda moc nezavadzá ale bolo by to lepšie.
Linky 39 a 78 od Z. štadiónu by na križovatke normálne stáli tak ako teraz, len by odbočili trochu prudšie a vošli na električkovú zastávku. Hneď za ňou by vchádzali na cestu . Trať je tam na úrovni cesty ale oddelená obrubníkom. Ten by sa odstránil. 31 by stála na Trnavskom tam kde stojí 39 smer Astronomická či trolejbusy.
Takže za minimálne investície by sa dosť zvýšil komfort cestujúcej verejnosti. A to by mal byť cieľ.
Keď som išiel z mesta tak na SAV som nastúpil do 93 (I435) a čo nevidím. Taký dvaja writeri sedia na predposlednom sedadle Mali asi tak 14 rokov Jeden z nich si tam písal po skle a sedačke s ružovou fixkou. Rozmýšľam či mu obúchať hlavu o sklo alebo ísť za vodičom. Rozhodol som sa pre ten humanistickejší spôsob a šiel za vodičom. Ten im vynadal- čo viac mohol. Potom ma mrzelo, že som sa nerozhodol pre tú prvú možnosť, ale tie lepy čo mali v očiach, bo vodič mal potetované ruky..., mi dali malú nádej, že hádam si budú vybíjať energiu niekde inde. Asi som optimista, či nie?
Linka 78 od zastávky Krížna, by prešla cez križovatku a hneď by vošla na trať. Tam je ešte trať na úrovni cesty. Zastavila by na zastávke pre 8, 9, 14. Znej by potom normálne prešla na Trnavskú cestu. Semafor by sa nemusel prestavovať, lebo keď majú autá zelenú doprava k Z. štadiónu tak v smere k Polusu majú červenú. Len by bolo treba odstrániť asi tri metre ostrovčeka, ktorý tam je. Teda moc nezavadzá ale bolo by to lepšie.
Linky 39 a 78 od Z. štadiónu by na križovatke normálne stáli tak ako teraz, len by odbočili trochu prudšie a vošli na električkovú zastávku. Hneď za ňou by vchádzali na cestu . Trať je tam na úrovni cesty ale oddelená obrubníkom. Ten by sa odstránil. 31 by stála na Trnavskom tam kde stojí 39 smer Astronomická či trolejbusy.
Takže za minimálne investície by sa dosť zvýšil komfort cestujúcej verejnosti. A to by mal byť cieľ.
Keď som išiel z mesta tak na SAV som nastúpil do 93 (I435) a čo nevidím. Taký dvaja writeri sedia na predposlednom sedadle Mali asi tak 14 rokov Jeden z nich si tam písal po skle a sedačke s ružovou fixkou. Rozmýšľam či mu obúchať hlavu o sklo alebo ísť za vodičom. Rozhodol som sa pre ten humanistickejší spôsob a šiel za vodičom. Ten im vynadal- čo viac mohol. Potom ma mrzelo, že som sa nerozhodol pre tú prvú možnosť, ale tie lepy čo mali v očiach, bo vodič mal potetované ruky..., mi dali malú nádej, že hádam si budú vybíjať energiu niekde inde. Asi som optimista, či nie?
J
t3mp: Jo jasne, že Einsteinova a nie Viedenská, moja chyba. Ale myslím, že z mosta Košická sa bude dať napojiť na dialnicu. No a to ťa potom vyhodí až pri La franconi, ak chceš ísť do K.V. či D.
Nemôžete z centra úplne vylúčiť dopravu, vyženiete odtiaľ spoločnosti. Ako viem, že niektorí sú tu doslovne fanatici do MHD (v dobrom), ale IAD má a bude mať svoje miesto v doprave v meste.
Ľudia nedala by sa zastávka pod Novým mostom pre 70 a 71 presunúť, tak, že by autobusy zastavovali na električkovej zastávke. Myslím smer von z centra. Bolo by to pohodlnejšie pre cestujúcich. Lebo často sa stáva, že príde bus aj elina naraz a ľudia potom prebiehajú cez cestu, čo nie je dvakrát bezpečné. A takisto to bude pohodlnejšie pre cestujúcich, keď máš prestup na jednej hrane. Napr. cez zimu, vystúpiš z eliny a musíš ešte prechádzať cez cestu. Takto by sa cestujúci hneď schoval do búdky(prístrešok) a čakal by na to svoje. Bus by potom mohol využiť vyhradený električkový pás a zaradil by sa niekde pri SNM. No a máš o jednu zastávku menej, o ktorú sa musíš starať- ušetríš nejaké malé prachy. Takisto bus idúci spod mosta by nemusel dávať prednosť autám, ktoré idú od PKO k Starému mostu, čiže by to bolo aj rýchlejšie. A niečo podobné by sa dalo spraviť aj na Trnavskom ale s nejakými úpravami.