Reply on: J #14847:
Oooooooooooo!
Pekne to všetko zmetali buď na cestu (tam to potom zobere zametacie auto) alebo to zmetali do otvoreného zvršku.
Len skoda, ze vyrobcovia sedadiel neuvazuju podobne, ako my, pohodlni cestujuci
.
to jest, ze tam to zakrivenie je dozadu.

). Jedina nevyhoda, ze sa smykaju.
Ja viem, ze drevene sedadla do TAM-ov boli namontovane na vylucnu objednavku DP-po skusenosti s milymi cestujucimi, ktori si dokazovali majstrovstvo, frustraciu ci identitu osobnosti na nepomerne drahsich kozenych ci calunenych sedadlach inych druhov vozov...
J
t3mp: Jo jasne, že Einsteinova a nie Viedenská, moja chyba. Ale myslím, že z mosta Košická sa bude dať napojiť na dialnicu. No a to ťa potom vyhodí až pri La franconi, ak chceš ísť do K.V. či D.
Nemôžete z centra úplne vylúčiť dopravu, vyženiete odtiaľ spoločnosti. Ako viem, že niektorí sú tu doslovne fanatici do MHD (v dobrom), ale IAD má a bude mať svoje miesto v doprave v meste.
Ľudia nedala by sa zastávka pod Novým mostom pre 70 a 71 presunúť, tak, že by autobusy zastavovali na električkovej zastávke. Myslím smer von z centra. Bolo by to pohodlnejšie pre cestujúcich. Lebo často sa stáva, že príde bus aj elina naraz a ľudia potom prebiehajú cez cestu, čo nie je dvakrát bezpečné. A takisto to bude pohodlnejšie pre cestujúcich, keď máš prestup na jednej hrane. Napr. cez zimu, vystúpiš z eliny a musíš ešte prechádzať cez cestu. Takto by sa cestujúci hneď schoval do búdky(prístrešok) a čakal by na to svoje. Bus by potom mohol využiť vyhradený električkový pás a zaradil by sa niekde pri SNM. No a máš o jednu zastávku menej, o ktorú sa musíš starať- ušetríš nejaké malé prachy. Takisto bus idúci spod mosta by nemusel dávať prednosť autám, ktoré idú od PKO k Starému mostu, čiže by to bolo aj rýchlejšie. A niečo podobné by sa dalo spraviť aj na Trnavskom ale s nejakými úpravami.