Reply on: Ik #143530:
Ale v tom článku sa píše o skrátení intervalu v sedle. Ja som už zažil v sedle pracovného dňa v jednom spoji v úseku Jarovce - Nákupná zóna naraz 5 kočíkov a asi 50 ďalších ľudí, takže až tak nezmyselné posilnenie by to zasa nebolo.Re #143552 Peon: Ak sa tomu Blagussu bude dariť tak ako doteraz, tzn. že na najsilenjšom spoji povezie maximálne 10 ľudí, tak hneď ako zavedú linku 801 prestane jazdiť. Hlavne, že každú chvíľu sa vysťahovaní sťažujú do novín, ako nemajú spojenie s Bratislavou. A keď ho majú, vozí sa tam 5,5 človeka.
Re #143555 Peon: Jazdilo to každé 2 hodiny, ráno možno o nejaký ten spoj viac.
Peon
To znamená, že pôjde iba 4-krát denne (2x skoro ráno a 2x poobede)? V DPB asi ešte nevedia o už realizovanom drastickom obmedzení vlakov MÁV do Rajky. http://rajkask.ning.com/profiles/blogs/vlaky-v-rajke-nakoniec
Tak snáď tú 801-ku potom prispôsobia odchodom autobusov Volán-u do Mosonmagyaróváru. Alebo kvôli tým vlakom tú 801-ku nakoniec "zmietnu zo stola"? ?
Ale ja držím palce Blagussu, ktorý sa (zdá sa, že náhle) na prevádzkovanie tejto trasy ako prvý podujal . Z ASMN, resp. ŽST Petržalka je to do Rajky expresne, lebo nikde nestojí. A pokračuje až do Bezenye a raz za deň aj do Mosonmagyaróváru. Dúfam, že sa im na tejto trase začne dariť a postupne aj trochu rozšíria počet spojov. A snáď zriadia nejaký spoj aj v nedeľu.