Reply on: 810zssk #142315:
v Brně boli zavedené podstatné úpravy v tom, že linky prestali premávať tak, že 20min sedlo počas pracovných dní a 15min cez víkendy. Asi sa im to neoplatilo. A podľa mňa si to Brno môže dovoliť, lebo autobusy tam sú ozaj ako doplnok, prípadne obsluha okrajových častí alebo robia spojenie tam kde sa neoplatí robiť ekologickú dopravu (spojenie Líšeň/Židenice - Královo Pole) alebo Heršpice, Černovice a juh Brna kde sa linky s dlhými intervalmi vetvia a majú skrátené trasy, príp. špičkovú premávku len. Inak frekventované linky majú pokryté trolejbusmi a električkami čo sa u nás nedá furt povedať. Na Brněnské podmienky by napr. Devínska Nová Ves, Vrakuňa a Petržalka mali dávno električku a Vlčie hrdlo a Lamač trolejbus. Ešte chcem dodať, že ak sa otvorí na Slávičom údolí Cubicon, tak sa bude mať DPB čo obracať, lebo tam bude určite treba interval 5min a nie 6-7 ako je teraz. V sedle je to pohoda zatiaľ.
no.ev.di.